News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

:lach:  :lach: Baz pisti aika ajankohtaisen  :good:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Pyöveli

Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:

PerjantaiPuli

Dalmatia vai mikä se nyt oli  :think:

Mummu ja vaari olivat kyläilemässä naapurissa. Kahvittelun jälkeen naisväki siirtyi keittiönpuolelle tiskaamaan ja miehet jäivät vielä pöytään keskustelemaan.
Vaari kertoi naapurilleen:
-Olimme eilen kaupungilla eräässä erittäin miellyttävässä ravintolassa, voin todella suositella sitä.

-Minkä niminen se ravintola on? , kysyy naapuri.

Vaari miettii hetken: -hetkinen, muisti hiukan pätkii... mikäs sen kukkasen nimi on, joka kukkii aikaisin keväällä, niitä on valkoisia ja sinisiä?

-Tarkoitatko vuokkoja?, kysyy naapuri.

-Juuri sitä tarkoitin, vastaa vaari ja huutaa keittiöön päin;
-Vuokko, muistatko mikä oli sen ravintolan nimi, jossa eilen kävimme?

Jarre

Carpe Natem

Dimmu Burger

piti lukea pari kertaa ennen kun tajusin :psp:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

PerjantaiPuli

Olipa kerran leveäsuinen sammakko, joka pomppi iloisena runsaslajisessa lehtometsässä, jalojenlehtipuiden ja pähkinäpensaiden seassa. Leveäsuisella sammakolla oli hyvin leveä suu, ihan vertaansa vailla. Sammakko rallatteli mennessään: "Olen leveäshuinen shammakko. Minushta on kiva kyshellä tyypeiltä mitä ne shyyövät. Kashh tuolla on karrhu. Mitähän she mahtaa shyödä?"

"Minä syön hunajaa", mörisee karhu, ja vetelee työmehiläisten suurella vaivalla valmistamaa ja keräämää makeaa hunajaa nassuun minkä kerkeää.

"Aijaa!" vastaa sammakko suu leveänä ja pomppii eteenpäin kunnes vastaan tulee viekas kettu.

"Mitäh shinä shyöt?" utelee se ketulta leveästi.

"Minä syön marjoja" kettu vastaa viekkaasti ja heittelee isoja mustikoita flavonoideineen ja sakkaroideineen päivineen poskeensa.

"Aijaa!" innostuu leveäsuinen sammakko ja suu levenee entisestään. Sitten tulee vastaan kurki.

"Mitäh shinä shitten shyöt?" kysyy sammakko jo älyttömän uteliaana kurjen ruokavaliosta.

"Minä syön leveäsuisia sammakoita. Oletko nähnyt sellaisia? kysyy kurki.

Silloin sammakko suipistaa suunsa niiiiiin pieneksi kuin pystyy ja vastaa pienellä suppusuuäänellä:

"Ei oo näkyny"

Rouhka

Mitä eroa on traktorinpyörillä ja neekereillä?
Traktorinpyörät ei ala laulamaan kun ne laitetaan ketjuihin
Atleetlik Ruikul  Kange Sinep

=Juku=

Me first (rules of traffic)

jp77

Paawo saapui kauniin naislääkärin vastaanotolle lyötyään vasaralla sormeensa.
- Onko se turvoksissa, tuntuuko siinä tykytystä? lääkäri kysyi.
- Kyllä, kyllä, mutta hoidettaisiinko tämä peukalo ensin?

Señorita iCola

Milloin nainen on 1 euron arvoinen? - Työntäessään ostoskärryjä.  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.