News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jadessa

Kolme hiirtä väittelivät, kuka oli kovin:
-Mä punnerran joka aamu hiirenloukulla, sano eka hiiri.
-Mä syön rotanmyrkkyä, sano toinen.
-ääh,  mitä jätkiä, mä meen kotiin naimaan kissaa!

-------

Ruotsalainen, britti, italialainen ja ranskalainen keskustelivat siitä, mitä nimitystä kussakin maassa käytettiin miehisestä sukuelimestä, eli mulkusta.

Ruotsalainen sai ensiksi puheenvuoron.

-Me sanomme sitä "lumipalloksi" sillä mitä enemmän sitä puristaa sillä
tiiviimmäksi se tulee, sanoi hän.

— Me kutsumme sitä 'gentlemanniksi", sanoi britti. Sillä se nousee aina seisomaan kun naisia on läsnä.

— Meillä se on "näytelmän päätepiste", sillä se painaa päänsä alas jokaisen aktin jälkeen, sanoi italialainen.

Viimeisenä puhui ranskalainen.

— Me nimitämme sitä "huhuksi". Kulkeehan sekin suusta suuhun!

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

zenvekseli

Entisen Neuvostoliiton raja-asemalle tuli perkeleellinen lauma rusakoita. Tullimies sitten tiedustelemaan, että miksikäs jänekset ovat tuosta maailman parhaasta maasta pois lähdössä. Jänesten puhemies vastaa, että no kun Stalin on aloittanut kirahvien vainoamisen, niin nyt ois lähdettävä alta pois ja äkkiä. Tullimies vähän toppuuttelee, että eihän teillä sitten mikään hätä ole ku eihän teistä kukaan kirahvi ole. Rusakko vastaa, että ei olekaan, mutta kuinkas sen kuulusteluissa todistaa.

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

zenvekseli

zenvekseli

Aurinko nousi idästä ja alkaneen päivän kunniaksi kajautti iloisesti Stalinille "Huomenta, Isä Aurinkoinen!". Stalin hymyili tyytyväisenä. Päivällä auringon ollessa lakipisteessään, se tervehti taas Stalinia: "Hyvää päivää, Isä Aurinkoinen!". Illalla kun aurinko oli jo lännen puolella, se viime sanoikseen huikkasi Stalinille: "Haista sinä kommunisti paska."

=Juku=

Me first (rules of traffic)

zenvekseli

Mikä on mustavalkoinen ja panee kuin hevonen?

-Seepra  :lach:

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.