News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

hevonperse

Quote from: Tuomari on Sun 18.10.2009 12:02:28 (UTC+0300)
Nothing worse than, after sex, looking down and seeing that limp used condom hanging off your dick...

Particularly when you weren't wearing one when you started.

::osmoke

Nyt repes!  :lach:

IsoPahaJolppi

:lach: Oli kyllä hyvä.

Miksi virtahevot rakastelelvat joessa...
Spoiler
Miten sitä muuten saisi niin ison toosan märäksi
[close]
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

haba2120

Quote from: The One on Fri 16.10.2009 23:40:39 (UTC+0300)
Mikä on mukavempaa, kuin heittää anoppi alas kalliolta?

-Ottaa talikolla vastaan.

Repesin tälle  ::hihsmoke

Okei tässä vitsi omasta arkistostani. En muista mistä sen sain.

Minusta on todella mukavaa olla yksityisyrittäjä. Olen oma herrani. Voin määrätä ihan itse työajoistani ja käydä asioilla kun huvittaa. Tunnen hallitsevani elämääni.
Paitsi silloin, kun pyydän sairaslomaa - tiedän aina, milloin valehtelen.
Ikuinen habattaja, Impulsiivinen seikkailija.

Hezd@6

Quote from: Bablo on Mon 17.10.2005 21:50:37 (UTC+0300)
Suomalainen kutsui japanilaisen ja amerikkalaisen liiketuttavansa kaupanteon päätteeksi supisuomalaiseen saunaan. Makkarat oli valmiina odottamassa grillin lämpeämistä, suomalainen suvi oli kauneimmillaan...

Istuivat lauteilla ja yht' äkkiä japanilaisen suunnalta kuului pirinää. Toiset kaksi tuijottivat äimistyneenä kun japanilainen nosti pelkän kämmenen korvalleen ja alkoi puhua. Sen loputtua japanilainen selitti: "Tämä on kotimaassani kehitettyä uutta tekniikkaa - sisäinen känny kännyyn, you know!"
Samalla hetkellä kuului amerikkalaisenkin suunnalta pirinää ja hänkin nosti toisen kätensä korvallee ja toisen kasvojensa eteen. Puhuttuaan hetken hän selosti muille: "Tämä on minun kotimaani uutta tekniikkaa, näköpuhelin: toisessa kädessä kanssakeskustelijan kuva ja toisessa hänen äänensä."

Saunominen jatkui hiljaisuuden vallitessa ja suomalaista alkoi kismittämään toisten suoranainen leuhkiminen tekniikoilla. Hän poistui hetkeksi pukuhuoneen puolelle miettimään millä voisi toiset päihittää.

Jonkin ajan kuluttua suomalainen tuli takaiin löylyhuoneeseen ja kääntyi selin toisiin päin ottaakseen vihdan lattialla olevasta vesiämpäristä. Toiset katsoivat suomalaisen takalistoa nolostuneina ja amerikkalainen rykäisi kurkkuaan ja sanoi suomalaiselle, että tämän pakaroiden välissä oli jotain paperia.
Suomalainen kääntyi katsomaan muka ällistyneenä ja lausahti: "Kas vain, minulle on tullut faksi!"

Suomalainenhan vois käväistä välissä paskalla ja jättäs palan wessapaperia perseeseen, ni ois vähän "mustettakin" faxissa

PerjantaiPuli

Jussi oli lomamatkalla Espanjassa. Hän halusi syödä jotain todella eksoottista ja niinpä hän meni paikalliseen ravintolaan ja kysyi, mitä tarjoilija suosittelisi.

- Miten olisi härän kivekset? tarjoilija ehdotti.
- Ravintolamme naapurina on härkätaisteluareena ja siellä tapettujen härkien kivekset tuodaan aina meille. Me valmistamme niistä aterian, jollaista ette varmasti saa missään muualla.
- Hyvä, minä otan sellaisen, Jussi päätti.

Kohta hänen eteensä tuotiin lautasella kaksi muhkeaa pyörylää, jotka hän pisteli poskeensa hyvällä ruokahalulla.
Seuraavan päivänä Jussi tapasi Liisan. Hän halusi tehdä vaikutuksen tyttöön ja kutsui tämän päivälliselle samaan ravintolaan.
Illalla he menivät ravintolaan ja kun tarjoilija tuli ottamaan tilausta, Jussi sanoi suurieleisesti:
- Härän kivekset a la Matador!

Nyt kuitenkin pöytään kannettiin vain pari pientä, nahistunutta mustaa rypälettä.
- Mitäs tämä tarkoittaa, Jussi kysyi.
- Eilenhän nämä olivat paljon suuremmat!
- Olen pahoillani, hyvä herra, tarjoilija sanoi, -mutta tänään härkä voitti matadorin.  :tooth: :tooth: :shocked:

maija

Amerikkalaisella klinikalla istui viehättävä neitonen. Vieressä oli nuorehko mies, joka sanoi:
- Hei, anteeksi että utelen, mutta miksi sä oot täällä?
- Olen verta luovuttamassa, siitä saa 10 taalaa kerralta, sanoi nainen.
- Vain 10 taalaa? No mä luovutan spermaa, se on 50 taalaa ja laaki, sanoi mies.

Parin kuukauden päästä neitonen ja mies osuivat taas samaan aikaan klinikalle ja mies kysyi:
- Hei taas! Oletko verta luovuttamassa?
Posket hieman pullottaen neito pudisti päätään suu tiukasti kiinni...

Pyöveli

Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:

Micko™

Kaksi miestä keskusteli:
-Oletko koskaan jäänyt kiinni sohvan takana runkkaamisesta?
-E-e-een ole...
-Eikö olekkin hyvä piilo?
"Jos se ei tapa, niin se sattuu ihan saatanasti"
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi."
"Kun järjen valo sammuu, muista sammuttaa myös ääni!"
"Huominen on viikkoni kiireisin päivä"
"Jos ymmärrät kaiken, olet luultavasti käsittäny jotain väärin"
"Ne tekee jotka osaa, ne jotka ei osaa, arvostelee"

PerjantaiPuli

Liisa oli menossa naimisiin ja esitteli kikatellen firman naistenhuoneessa pikkuhousujaan, joihin oli kirjailtu kaksi kuhertelevaa lintua.

Kun Liisa sitten häämatkan jälkeen palasi töihin, uteli eräs työkavereista matkan onnistumista.

- Miten tipuset selvisivät ? hän kysyi Liisalta.

-Hyvinhän ne, Liisa totesi, mutta pesä sai kyllä aikamoista pöllytystä.