Apple

Started by Betonishamaani, Sun 08.07.2007 10:10:41 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter

NAVV Western Europe, käyttää TomTom:in karttoja. Maksoi 9,90€.  :jees:

Susey

Googlen navi toimii kyllä hyvin ruuhkatietoineen.. :jees:

Ja onhan ne Applella kovia myymään, kun parhaimmillaankin vain juuri ja juuri kilpailijoiden tasolle yltävästä tuotteesta saadaan tarjoiltua niin kiiltävä kuva kuluttajalle ettei tuotteesta tunnu löytyvän moitteen sanaa. Saahan sitä merkkiuskollinen olla, mutta erikoista silti ettei osata kritisoida vaikkapa tuota "Vaihdoimme liittimen, olkaa hyvät ja laukaiskaa kaikki telakkalaitteenne mäkeen"-päätöstä ::lsmoke

Sceme

Quote from: jem on Thu 20.09.2012 11:32:02 (UTC+0300)
Quote from: Sceme on Thu 20.09.2012 11:28:58 (UTC+0300)
Ensimmäistä kertaa vuosiin uusi softa sai iPhonen nopeemmaks. Mitään uutta ja mullistavaa sen mukana ei oikeastaan tullut. Hiukan yllätti tuo turha panorama joka tuli ainakin 4S:lle. Se on todellakin huono. Yks mikä kuitenkin pitää mainita on tuo Guided Access. Vainoharhaisena henkilönä nyt jos joku haluaa vaikka kattoa facebookin mun puhelimella niin voin helposti lukita selaimen auki ja estää pääsyn kirjanmerkkeihin ja osoiteriville. Samoin pelit voin lukita auki siten että ne toimii ihan normaalisti, mutta niitä ei voi sammuttaa. Täytyy myöntää, että Apple on toteuttanu tämän melko nerokkaasti.
mitä järkeä  :blink:
Sitä järkeä, että kun Mikael 7v haluaa pelata ängri pirdsiä niin voi olla varma, ettei se ala tuunaamaan puhelimen asetuksia heti ku silmä välttää. Tai jos kaveri haluaa käydä facebookissa niin voi olla varma, ettei se lähe kattelee kuvia tai lukee tekstiviestejä.

Susey

Mikäs lockscreeni tässä oli, ei tällä Galaxylläkään voi seikkailla pois Birdseistä kun sen laittaa päälle.. Niin harvoin on käyttöä etten muista enää :serlokkismoke:

Johan Von Markkinat

Mun kaveri ei käy facebookissa mun luurilla, eikä Mikael 7v varmasti pelaa mun luurilla.

Susey

Mutta jos lapsi pelailisi luurilla, niin onhan tuo hyvä ominaisuus :jees:

Johan Von Markkinat

Jos lapsi pelaisi luurilla, sillä pitäisi olla oma luuri.

Susey

Pikku-hukka kaksvee ei taida tarvita vielä kuin tuota pelaamispuolta luurista, ja sitäkin vain hätätilanteissa :psp:

Johan Von Markkinat

Ei ole kundilla asiaa mun luuriin, ei kyllä akallakaan.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview