News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Tervehdystriidi

Started by Kastori, Tue 14.08.2007 11:58:05 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

paavo



jevilja

Sori mulla on hankala luonne, sitä huitelen tänne ja tuonne.

Miranda

Kyllä skitsofrenia aina yksinolon voittaa

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Pyöveli

Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:

Lihasperuna

Hidas, mutta kankea.

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!


PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview