News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Postaa kun sinulla "välähtää"

Started by Doggy Jr., Thu 13.09.2007 11:09:55 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Doggy Jr.

WTC 9/11 - iskut rahoitti ja suunnitteli Hollywoodin "varjojohtokunta". Tällä tavoin he pääsivät käsiksi isoihin rahoihin tekemällä elokuvia/dokumentteja itse tapahtumasta ja sen seurauksista.
Myöskään Bin-Ladenia ei ole olemassa, vaan hänet on luotu hämäykseksi uusimmilla CGI-ohjelmilla, jotta esim. 24-sarjaan saataisiin jutun juurta tosielämästä vielä muutaman tuotantokauden verran.

:serlokki:

Sauva

Quote from: Doggy Jr. on Thu 13.09.2007 11:09:55 (UTC+0300)
Tänne voi kirjoittaa kaikki hyvät (ja miksei huonotkin) ideat ja teoriat.


Tulevaisuuden paras laihdutuskeino: SYÖPÄ!!
- vielä koittaa se päivä, jolloin tuohonkin tautiin keksitään lääke. Silloin parannumme syövästä, mutta myös ylipainosta. Liikalihaville istutetaan syöpäkasvain jonka ansiosta paino putoaa. Kun ihannepaino on tavoitettu poistetaan kasvain/kasvaimet ja palataan terveenä takaisin maailmaan nauttimaan elämästä.

Ei ihme pillereitä, hikijumppaa tai ankeita dietti-menuja... vain hiukka kipua ja kärsimystä, ja paino lähtee....   :good:
Itte asias syöpä ei aluksi aiheuta edes kipua, oireena on tuo laihtuminen. Lopuksi vasta on kipua kärsimystä. ::nsmoke

Doggy Jr.

Quote from: D.Ildo on Fri 14.09.2007 08:06:41 (UTC+0300)
Itte asias syöpä ei aluksi aiheuta edes kipua, oireena on tuo laihtuminen. Lopuksi vasta on kipua kärsimystä. ::nsmoke
Jessssss.... tuostahan tulee sitten joskus myyntimenestys  :jippii:  ...ja ylipaino katoaa maailman kartalta!!!!

Neponen

"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."


Miaukatti


*Pimiä katti*

nyyyps

Minulla välähtää vähän väliä.
Meinasin ajaa auton eräänä päivänä kanttariin, kun jalka puutui ajaessa. En sitten ajatellut, että penkkiä ei ole fiksua säätää, kun auto liikkuu ja itse sitä ajaa. Humpsahti jakkara liian taakse ja en yltäny jarrulle.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Neponen

Quote from: omglolnoob on Fri 14.09.2007 17:54:50 (UTC+0300)
Minulla välähtää vähän väliä.
Meinasin ajaa auton eräänä päivänä kanttariin, kun jalka puutui ajaessa. En sitten ajatellut, että penkkiä ei ole fiksua säätää, kun auto liikkuu ja itse sitä ajaa. Humpsahti jakkara liian taakse ja en yltäny jarrulle.

:hahaa: noob
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

nyyyps

Quote from:  :hahaa: Neponen on Fri 14.09.2007 17:55:29 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Fri 14.09.2007 17:54:50 (UTC+0300)
Minulla välähtää vähän väliä.
Meinasin ajaa auton eräänä päivänä kanttariin, kun jalka puutui ajaessa. En sitten ajatellut, että penkkiä ei ole fiksua säätää, kun auto liikkuu ja itse sitä ajaa. Humpsahti jakkara liian taakse ja en yltäny jarrulle.

:hahaa: noob
Minulla kuitenkin on se ajokortti :nykytaide: .
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Neponen

Quote from: omglolnoob on Fri 14.09.2007 18:02:26 (UTC+0300)
Quote from:  :hahaa: Neponen on Fri 14.09.2007 17:55:29 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Fri 14.09.2007 17:54:50 (UTC+0300)
Minulla välähtää vähän väliä.
Meinasin ajaa auton eräänä päivänä kanttariin, kun jalka puutui ajaessa. En sitten ajatellut, että penkkiä ei ole fiksua säätää, kun auto liikkuu ja itse sitä ajaa. Humpsahti jakkara liian taakse ja en yltäny jarrulle.

:hahaa: noob
Minulla kuitenkin on se ajokortti :nykytaide: .
kortilla ei ajeta  vaan autolla  :serlokki:
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview