Postaa kun miehet v*tuttaa/ tai on ihania

Started by Miaukatti, Mon 01.10.2007 00:43:54 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Miaukatti

*Pimiä katti*

Trinity

On ne niin ihania. Ukko tuli lauantaina tukevassa tuiskeessa p-jouluristeilyltä kotiin... No, onneksi tuli sentään kotiin.  ::hihsmoke
hush little baby, don't say a word,
never mind that noise you heard
it's just the beasts under your bed,
in your closet, in your head
- Metallica: Enter Sandman-

Delia

Olen mikä olen, ja eikö olekin ihastuttava ilta paloitella lastenmurhaaja?

Namarit

Kyl molemmissa sukupuolissa on huonoja ja hyviä puolia. Tämä ketju vaan nyt sattuu olemaan tämän niminen.  :jepso:
Jokaisessa yksilössä on ärsyttäviä puolia, toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Miesten ja naisten tulisi olla tasa-arvoisia asiassa kuin asiassa. Kotona ja kodin ulkopuolella.

Ja sit se, että jokainen voi puhua omasta kokemuksestaan. Mie olen todella onnellinen niiden ihmisten/parien puolesta joilla synkkaa hyvin ja ovat sovussa onnellisesti yhdessä. Ihan sama onko pariskunta heteromeiningillä tai ei.
Miun kokemukset miesten kanssa valitettavasti on aika huonoja. Voin puhua vain siitä.  :blink:

Hanzuu

Quote from: Miaukatti on Mon 05.11.2007 15:32:08 (UTC+0200)
kukaan muu ei ymmärrä naista niin hyvin kun toinen nainen...

Näin  :kahvi: Henkisellä tasolla naiset kohtaa useammin kuin mies/nainen pari  :jepso:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

tilpehööri

miusta miähet on ihania  ::lsmoke vaikka negatiivia kokemuksia suhteissa niihin on enempi mitä positiivia  ::osmoke
on totta juu että henkisellä tasolla ymmärtämystä on useemmin kyllä naisen kanssa mutta onpahan oleminen ainakin haasteellista kun yrittää yhteyttä luoda miehen kanssa  :psycho:
en tiiä jaksaisinko semmosta olemista missä koko ajan kaikki menis putkeen ja tulis eteen kun tarjottimella  :think:
tarttee välillä kunnon taistelua  :jepso: vaikka tiedänkin aina voittavani  :kahvi:

Be safe at night, sleep with a nurse

Hanzuu

Onhan noita...negatiivisia kokemuksia miehistä  ::nsmoke Mut ei siihen tarvitse kuin sen yhden jonka seurassa kaikki on toisin  ::lsmoke
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Namarit

Haasteita saa kyl naistenkin kanssa ja varsinkin naisten  :lach: Näin olen kuullut miesten ja naisten suusta.
Juu tokihan niissä miehissäkin on haastetta. Mut jos vaan yksinkertaisesti aivokapasiteetti ei riitä oman navan ulkopuolelle on kyse kyl erityisen paskasta luonteesta. Ja näitä kun tarpeeks sattuu kohdalle, usko menee.  ::hihsmoke
Miun ukko ei tosin ole semmonen, meidän onkelmat on jotain ihan muuta. Ihan hirmuisesti on hyvää hänessä kuitenkin.  ::lsmoke

Miaukatti

Quote from: tilpehööri on Tue 06.11.2007 04:03:33 (UTC+0200)
en tiiä jaksaisinko semmosta olemista missä koko ajan kaikki menis putkeen ja tulis eteen kun tarjottimella  :think:
tarttee välillä kunnon taistelua  :jepso: vaikka tiedänkin aina voittavani  :kahvi:

Tämäkin pitää varsin hyvin paikkansa :jepso:
Täytyyhän haasteitakin olla, mut sopivassa määrin..
Ei silleen et koko ajan tarvii taistella

*Pimiä katti*

Skitsofreenikko

Quote from: tilpehööri on Tue 06.11.2007 04:03:33 (UTC+0200)
miusta miähet on ihania  ::lsmoke vaikka negatiivia kokemuksia suhteissa niihin on enempi mitä positiivia  ::osmoke
on totta juu että henkisellä tasolla ymmärtämystä on useemmin kyllä naisen kanssa mutta onpahan oleminen ainakin haasteellista kun yrittää yhteyttä luoda miehen kanssa  :psycho:

Ei vitt..  :kahvi:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview