News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Tyhmimmät sekoilut mitä oot tehny?

Started by Diver, Mon 01.10.2007 21:13:54 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Memme

Ei tuu mitään erikoista mieleen mutta kai sitä joskus kännissä on ollu niin kätevä..  :psycho:

spuge

Ei varmaan tyhmin mitä olen tehnyt mutta mieleen on jäänyt:Lienen ollut 7 vuotias kun katselin naapurinsedän kuusiaidan istutusta ja liiankin energisenä poikana halusin tietenkin auttaa.Vaan ei ukko apua halunnut ja käski mun mennä kotiin.Suuttuuhan sitä tommosesta ja seuraavana päivänä kun ukko ei ollut kotona menin isukin kirves kainalossa kostoretkelle ja hakkasin ukon kuusista oksat poikki.Isukkihan siinä sitten maksumieheksi joutui ja tuli kyllä nahkavyön eri tarkoituksetkin tutuksi :sorry:

nyyyps

6-vuotiaana hermostuin koulukaveriini ja mutakokkareilla kirjotin punamaaliseinään hevosen kokosilla kirjaimilla "HANNA ON HUORA"

Tuli koko kylälle selväksi, etten tykänny Hannasta. :drag:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Brooke

Quote from: omglolnoob on Thu 29.10.2009 18:46:57 (UTC+0200)
6-vuotiaana hermostuin koulukaveriini ja mutakokkareilla kirjotin punamaaliseinään hevosen kokosilla kirjaimilla "HANNA ON HUORA"

6-vuotias huora  :blink:

nyyyps

Quote from: Brooke on Thu 29.10.2009 18:50:56 (UTC+0200)

Hanna oli vuoden vanhempi. :nykytaide:
Pimiä akka. Kerhossa olimma, nosteli seinälle jos ei saanu tahtoaan läpi. :hmph:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

spuge

Noin se homma etenee.Kai olet Hannalle myöhemmin näyttänyt mistä kana "pissii" :nunu:

Dimmu Burger

Quote from: omglolnoob on Thu 29.10.2009 18:51:47 (UTC+0200)
Quote from: Brooke on Thu 29.10.2009 18:50:56 (UTC+0200)

Hanna oli vuoden vanhempi. :nykytaide:
Pimiä akka. Kerhossa olimma, nosteli seinälle jos ei saanu tahtoaan läpi. :hmph:
Oisit sitonut sen hiuksista pyörätelineeseen ja antanut nännäreitä kunnes lupaa lopettaa :toktok:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

nyyyps

Quote from: spuge on Thu 29.10.2009 18:57:03 (UTC+0200)
Noin se homma etenee.Kai olet Hannalle myöhemmin näyttänyt mistä kana "pissii" :nunu:
Koulussa sotkin sen hammasharjaa menkkarättiin ja huljutin puhtaan väriseksi.
Oman harjan sotkin kengän pohjaan, että oli likasen näkönen, valitin, että miksi minua aina kiusataan.

Totta kai kiusasivat, kun en pannut vastaan, mikä minä olen tekemään yhtään mitään ku seinustalle yhtenään nostetaan. Mutta voi ku tietäsivät. :hihi:

spuge

Quote from: omglolnoob on Thu 29.10.2009 19:05:57 (UTC+0200)
Quote from: spuge on Thu 29.10.2009 18:57:03 (UTC+0200)
Koulussa sotkin sen hammasharjaa menkkarättiin ja huljutin puhtaan väriseksi.
Oman harjan sotkin kengän pohjaan, että oli likasen näkönen, valitin, että miksi minua aina kiusataan.

Totta kai kiusasivat, kun en pannut vastaan, mikä minä olen tekemään yhtään mitään ku seinustalle yhtenään nostetaan. Mutta voi ku tietäsivät. :hihi:
Katalaa mutta ah niin ihanaa :notworthy:

Betonishamaani

:lach:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview