News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

APASSIT!

Started by peter, Thu 11.10.2007 19:46:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

idieh

"We're all pathetic. It's what makes everything interesting." House MD

ferret

Noh, tuli taas todistettua kuinka paljon parempi täällä on olla  :friends:
Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

Miaukatti

*Pimiä katti*

paavo

On siinä kurin puutteellakin osansa, tiukasti vaan miehiä ojentamaan. Oppivat perkeleet tavoille!

Saatana

Quote from: kulli paavo on Thu 11.10.2007 22:16:03 (UTC+0300)
On siinä kurin puutteellakin osansa, tiukasti vaan miehiä ojentamaan. Oppivat perkeleet tavoille!
Mitäköhän siellä pitäisi ojentaa?
..ja ei siellä ole kun pari sälliä jotka apachea "morkkaa", samaahan te mielestäni tässä samaisessa threadissa teette haistapaskalle... mutta eipä se mitään. Toiset on herkempiä kun toiset.

Tieko

Quote from: Saatana on Thu 11.10.2007 22:22:11 (UTC+0300)
Quote from: kulli paavo on Thu 11.10.2007 22:16:03 (UTC+0300)
Mitäköhän siellä pitäisi ojentaa?
..ja ei siellä ole kun pari sälliä jotka apachea "morkkaa", samaahan te mielestäni tässä samaisessa threadissa teette haistapaskalle... mutta eipä se mitään. Toiset on herkempiä kun toiset.
ei tässä ole sanottu mitään paskasta  :kahvi:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

paavo

En minä morkkaa.
Toi kurinpito on normaalia kielenkäyttöä puhuttaessa miesten suhteesta naisiin. ::hihsmoke

Saatana

Quote from: tilpehööri on Thu 11.10.2007 21:51:49 (UTC+0300)
onhan täälläkin porukkaa sekasin vaikka miltä foorumilta ja pääosin kait ainakin vastaanotto on ystävällistä
olen ylpeä meistä  :good: :friends:

Olisiko vastaanotto ystävällistä, jos yht'äkkiä paikalle ilmestyisi toisen foorumin edustajia lähes saman verran kun teikäläisiäkin, ja kaikilla olisi iso banneril omalle foorumilleen allekirjoituksessa?
Mielestäni vastaanotto haistapaskassa on ollut ystävällinen, en ole kenenkään siguja poistellut, muokannut viestejä tai muutenkaan riistänyt uusia tulijoita.
Eiköhän täälläkin muutaman käyttäjän suusta pääsisi muutama ruma sana uusia tulokkaita kohtaan, mutta sillä ei olisi mitään merkitystä kunnes peter/admin/mode tekisi asialle jotain...

tämä on vaan mun näkökulma asiaan, ja te voitte sinisilmäisesti katsoa asiaa jotenkin muuten.

peter

Joo. Olen kokenut itse tuon toisen foorumin hyökkäksen inhottavuuden. Aikoinaan eräs nimeltä mainitsematon foorumi tuli tänne ryminällä postaamaan "nykytaidetta"  ::hihsmoke Ei se kyllä kovin mielekkäältä silloin tuntunut.  :sorry:

Mutta sen voin apachelaisten puolustukseksi sanoa, että sikailua ei ole tapahtunut.  :friends:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview