News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Liikaa Apachella?

Started by Poslari, Sat 29.12.2007 19:13:46 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

misterjonne

Kauan sulla kestää muhun verrattuna :blink: Mites uusvuos menee teilläpäin?

PajakkiVasseli.com

Eilen alottelin tuhoamaan lavaa  :jepso:.
Samaa rataa kuin muina vuosina,melko isolla poppoolla kasaudutaan jonkun kämpille.Ja siellä syödään yms. vedetään kännit ja ammutaan raketit.....
Jotkut lähtee baariin loppuillasta.......itse en kertaakaan ole viellä sisälle päässyt  :lach:

Entäs siellä päin
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

misterjonne

Mulla mitään tollasta perinnettä ole oikein kerenny tulee, niin nuori viellä. Kaverille meen ni siitä sit kehitetään jotain

PajakkiVasseli.com

Quote from: misterjonne on Sun 30.12.2007 01:46:32 (UTC+0200)
Mulla mitään tollasta perinnettä ole oikein kerenny tulee, niin nuori viellä. Kaverille meen ni siitä sit kehitetään jotain
Näin se meilläkin yleensä meni  :jepso:
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

misterjonne

No jos sitä tänä vuonna vaikka ei ampuis itteään ja muistais kaiken mitä on tehny

PajakkiVasseli.com

Quote from: misterjonne on Sun 30.12.2007 01:55:20 (UTC+0200)
No jos sitä tänä vuonna vaikka ei ampuis itteään ja muistais kaiken mitä on tehny
Mä en ampunu viime uutenavuotena ketään,mutta mitään en muista  :lach:

misterjonne

Mää ammuin itteäni, löylyä yritin ampua. Paria kaveria yritin. Kaikki väisteli niin pirun tarkkaan. Loppu illasta kaadoin kaikille drinkit mutta kukaan ei juonu eli mä ne tyhjensin.

PajakkiVasseli.com

Quote from: misterjonne on Sun 30.12.2007 01:58:49 (UTC+0200)
Mää ammuin itteäni, löylyä yritin ampua. Paria kaveria yritin. Kaikki väisteli niin pirun tarkkaan. Loppu illasta kaadoin kaikille drinkit mutta kukaan ei juonu eli mä ne tyhjensin.
Legendaarista  ::hihsmoke

misterjonne

:lach:  Jos sitä ostais 48 ja muutaman raketin ja sitte kone mukaan siine kaverille :think: :drunk:

PajakkiVasseli.com

Quote from: misterjonne on Sun 30.12.2007 02:14:01 (UTC+0200)
:lach:  Jos sitä ostais 48 ja muutaman raketin ja sitte kone mukaan siine kaverille :think: :drunk:
Luulis riittävän  :jepso:
Mie kävin pommeja ostamassa jo torstaina

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview