Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

:drool: Esivalintatelligenttimersu, Voi vishnu kun osaa olla todella nopea vaihtaa, tuollaisella kun lähtisi yrittämään jostain putelikosta läpi, ja kesken pehmeetä pitäis vaihtaa niin vähänkö istuisi syvällä...

Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jta

Tuo vaihteisto ois kyllä saanu jäähä keksimättä.  :facepalm: Ennemmin lähen vaikka täysautomaatilla ajeleen kuin tuolla.

IsoPahaJolppi

:jippii: Ja sitten kun ei malta odottaa sitä napsahdusta sieltä tietokoneelta, millä se ilmoittaa sen vaihteen hyväksynnän niin alkaa perkele kuulostaa kun konekiväärillä laskis sarjaa, semmoinen perkeleen pärinä alkaa kaikua hytissä että heikkohermosemmalla turahtaa pashat housuun.

Siinä ihan ensimmäisessä telligentissä oli vielä hirveempi varoääni sille vaihteen välillejäämiselle, joku helkutan ratas+räikkä systeemi, sehän kuulosti ihan sille, että se joku alkais poraamaan iskuhiltillä ontelolaattaa korvanjuuressa...  :facepalm:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jta

Noita ns. vaihdemissejä sattui paljon kun jalka kävi liian nopiaan. Ilmeisesti oli tuossa koulun actrossissakin jo sitten vähän uudempi versio kun oli juurikin tuo sarjatuli äänenä. Ja kiva kun tuo vaihteisto ei oikein keskustele kunnolla ohjainboksin kans niin ei pääse autolla mihinkään. Yritä siinä sitten tehdä jotain kun kojetaulu vilkkuu kuin joulukuusi.  :psycho:

IsoPahaJolppi

:think: Se eka telligentti tais olla joskus ~95 tienoilla...
Edit: Eikä muuten ole käyttömukavuus mun muistin mukaan kovinkaan paljoa muuttunut...

Tuollainen "hyvin" suunniteltu ja toteutettu tietokoneohjelma edesauttaa huomattavasti työssä viihtymistä.  :help:

Tosin jos tarpeeksi pitkään tuollaisen kanssa pelailee niin kait sen metkuille oppii....

Mun mielestäni näin nopeasti ajateltuna toimivin tapa vaihtaa tuollaisella lootalla on käyttää sitä puolittajan lippaa, jolla napsuttelee sopivan pykälän päälle ja sitten vaan äkkiä kytkimellä hyväksymään, ettei ehdi nollata sitä esivalintaa.  :drool:

nyyyps

Rakkaani ex-työmaalla oli justiinsakin nuo sarjatuliarpakuutiot. Ja sitten se korkea tiittiittiit jos se ei sarjatulta ampunu.
Hirviästi kuulemma hukkuu niitä kaakkeja matkalla koneesta vetosille varsinki nuissa arpakuutio-arttureissa. En tiiä, mutta isot pojat puhui ja mie vain istuin nättinä sivussa. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

:facepalm: 2548 ja tyhjällä kärryllä puutui pahemmin kuin millin ajettu fh 420 +60t painolla.

Onhan siinä tietysti vähän realismia siihen, että kuinka täyspainoinen sitten aikanaan kulkee....  :drool:

Örtzi

Jokainen Mersun kuorma-auto mitä olen ajanut, on ollut vajaatehoinen paska. Vuosimallit on ollu välillä n.1970-1995.
Ei hyvää ole vielä vastaan tullu.  ::smoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

nyyyps

Runkokeikalla 2542 rassukka arpakuutio hyytyi petomäessä jyskylän kieppeillä, makkaralastissa. Pikkukakkosella ylös, kaaniat ja lolvot kiihytteli ohi. Rakkaani olotila oli kuulemma hyvin tunteikas, kun kortti alkoi muutenki olla punasilla ja aikaa tuhraantu ylämäkien ryömimiseen.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview