Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Juudas

Onks tietoo?
Nesteen baarissa viereisessä pöydässä istu  rekkakuskeja isolla ärrällä,tiiättehän ne tyypit jotka osaa kaiken,tietää kaiken,tuntee kaikki ja ajo viimekesänä ainaski kaheksan vuotta.Nukkumatta.No juu,siinä puhuivat tolppa sakoista kun yks niistä ilmotti että niillä kuljetusliike maksaa kuskien ylinopeus sakot yrityksen tililtä suoraan jolloin viranomaiset eivät saa kuljettajan henkilöllisyyttä tietoon ja näin ollen systeemi "kolme sakkoa vuodes ja kortti hyllylle" ei kiusaa ammattimiehiä. Kuski tietyst maksaa sitte yritykselle rahat takasin.

Jäin kummastelemaan että voiko onnistua tällänen menettely?
Kiitos on kaunis sana mutta se ei elätä,rahaa pitää olla!

Atomisaattori

Sakothan tulee ajoneuvon omistajalle tolppakameroista  :jees:
Auton omistajan kortti löyhässä  ::osmoke

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

IsoPahaJolppi

:think: Taitaa olla niitä rtt:n uutisia. (rtt= rekkamiesten tietotoimisto)

Minä kun olen sitä mieltä, että sieltä näkyy sen kuskin pärstä aika hyvin kun se telkänpönttö ottaa sen kuvan, että jos ne kaikki kuskit ei ole ihan sen pomon kanssa saman näköisiä, niin mitenkähän on.

Ja sen mitä olen kuullut, niin poliisi kun laittaa tuollaisen tolppakuvan firmaan, niin ne pyytää yksilöimään k.o. ajoneuvon kuljettajan, joten kyllä se sakko oikean nimen lopulta allensa löytää.

Tai sitten pitää olla aika hyvä pomo, jos suostuu ylinopeussakot kuittaamaan orjien puolesta ja ottamaan kontollensa.....

Eli taas on koijattu jotain tarinaa kuuntelemassa ollutta rattitoveria, tosi reilua porukkaa....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

maija

Quote from: IsoPahaJolppi on Tue 20.07.2010 20:24:16 (UTC+0300)
:think: Taitaa olla niitä rtt:n uutisia. (rtt= rekkamiesten tietotoimisto)

Minä kun olen sitä mieltä, että sieltä näkyy sen kuskin pärstä aika hyvin kun se telkänpönttö ottaa sen kuvan, että jos ne kaikki kuskit ei ole ihan sen pomon kanssa saman näköisiä, niin mitenkähän on.

Ja sen mitä olen kuullut, niin poliisi kun laittaa tuollaisen tolppakuvan firmaan, niin ne pyytää yksilöimään k.o. ajoneuvon kuljettajan, joten kyllä se sakko oikean nimen lopulta allensa löytää.

Tai sitten pitää olla aika hyvä pomo, jos suostuu ylinopeussakot kuittaamaan orjien puolesta ja ottamaan kontollensa.....

Eli taas on koijattu jotain tarinaa kuuntelemassa ollutta rattitoveria, tosi reilua porukkaa....

Se pomo ei sitten itte aja autoa ollenkaan  :think:  :psycho:
Henk.kohtasena noi aina menee, kun ei autoa voi liian monesta ylinopeussakosta ajokieltoon laittaa  :psp:

Juudas

Eli  siis toisinsanoen viranomainen alkaa selvittää kenelle sakko kuuluu kun se on maksettu pelkästään yrityksen nimellä vai ottaako ne siltä sihteeriltä kortin pois joka sakon maksaa.
Kiitos on kaunis sana mutta se ei elätä,rahaa pitää olla!

nyyyps

Saahan se olla vaikka viisaustieteiden professori joka maksaa, mutta sakko tulee sen nimille, joka sen rikkeen on tehny.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

Olin aikanaan sellaisessa firmassa töissä, misä oli useemmankymmentä autoa, ja aina kun tuli tolppakuvia, niin mukana oli selvityspyyntö kuljettajasta. ( Työnantajan on pidettävä kiekot tallessa pirun pitkään, olikohan peräti 2v.) eli kun kiekossa näkyy päivämäärä, kuljettajan nimi ja kellonajat sekä pidetyt nopeudet, niin ei se nyt niin kovin haasteellista ole sille kuskille nimeä kaivaa.

Jos ei muuten, niin ainahan poliisi voi suorittaa kotietsinnän, ja ottaa vielä varuiksi työsuojeluviranomaiset mukaan sinne ratsiaan. Eiköhän alkais naamalle nimi löytymään.

Sitten kun sillä sakon saajalla on nimi niin sitten ne sakon vasta kirjoittavat ja toimittavat perille.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Mustis

Mä olen mietinyt, että kauanko on vanhenemisaika noissa "tolppasakoissa" eli rikosepäilyissä. Mulle napsahti viimekesänä pari valokuvaa ja niistä tuli laput kotiin, että tuleppas tunnustamaan rikkeesi ja saat sakon. Muistutuskirje tuli joskus syksyllä ja arkistoin sen samaan paikkaan kuin  ensimmäisen eli roskiin suoraan. Poliisit ovat lähetäneet kaksi kirjettä ja kohta on vuosi tapahtumasta. Taidan seuraavatkin kirjeet heittää roskiin.

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview