Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Jarre

schneider-electric:n vanha toimitalo oli kanssa rekkakuskeille kiva paikka...pihassa kun ei tilaa ole kääntää ja tiekin tulee sivusta siihen....ei se kesällä ole paha, mutta talvella kun oli lumikasoja edessä ni moni kiroili ääneen kun toi kuormaa  :jees:

Tuossa näkyy:
Kuukkelin maps

E: se laituri on talon oikeassa kulmassa....tuosta googlen kuvasta katsoen  ::hihsmoke
Carpe Natem

nyyyps

Tyrnävällä en muista oliko se joku pottupaikka vai se pottuviinatehas menee ehkä muuten, mutta mersulla täysperällä sinne ei taho päästä ku perse eellä, ja vekslata siellä ympäri ja tulla perse eellä pois. :psycho:

E: Eiku ei se ollu mersu, millä ne siellä kävi, kaanian täykki taikka puolikas, en muista kumpi.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

:old: Muista kuitenkin aina ennen liikkeellelähtöäsi tarkistaa että kaikki on lähtökunnossa....
http://jalopnik.com/5606548/grain-truck-fail

:hahaa:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

jem

Jarre

Carpe Natem

IsoPahaJolppi

:jees: Näin se valitettavasti menee, olen näistä otsikoinneistakin jo täälläkin purnannut muutamaan otteeseen, mutta toiset saattaa kestää useammankin osuman, toisilta saattaa loppua työnteko ekaan rysähdykseen...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Jarre

Mulla oli yksi kaveri hommissa 9 vuotta, kunnes joku muu päätti päättää päivänsä volvon keulaan...ei oo metriäkään ajanu sen jälkeen...töitä kyllä tekee, mutta varastolla + järjestelyssä  :jees:

Ihan hyvä että tommonenkin saa julkisuutta  :good:
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview