News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Merkkikorjaamot on kusetuspajoja. Kymmenen vuotta mummot käyttää niitä räppänöitään syyshuolloissa, joka kerta vaihetaan öljyt, mutta seuraava omistaja sitten saa ruuvata alkuperäsen öljyviltterin ja tehdä ensimmäisen viltterinvaihdon. Toki siltä mummolta on laskutettu uus öljyviltteri joka syyshuollossa. ::lsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Autoa ei ole tarkoitettu kestämään kymmentä vuotta.
Suomessa on vinoutunut ajatusmaailma.

Puutaloillekin on laskennalinen ikä jtoain 50-70 vuotta.

Mustis

Quote from: koppis on Thu 18.11.2010 05:27:21 (UTC+0200)
Quote from: jta on Thu 18.11.2010 03:11:15 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Wed 17.11.2010 19:08:48 (UTC+0200)
Päteväinen ystäväni päti tänään.
"Ei rekkakortilla saa ajaa yli 60-tonnista, hän tietää! Hänen kaveri sai sakot ku silloli 73."
"73 mitä?"
"No tonnia!"
"73 tonnia mitä?"
"Emmä muista."
"Ajokorttiluokista CE:lle ei ole ylärajaa, kuinka painavaa saa ajaa. Rekkakortilla saa ajaa miten painavaa tahansa, ihan muut tahot on, jotka sitä painoa rajottaa, ei ajokorttiluokka."
"No mutta niitä vaarallisia aineita ei saa kuljettaa yli 60 tonnia!"
"Mahtaa olla, että tieliikenteessä ei vaarallisia aineita koskaan kuljeteta muutenkaan noin paljoa, ja kukaan ei mitään ADR-hommelia ajele 73 tonnin kuormassa."
"Mut se sai sakot ku se oli yli 60 tonnii ku ei rekakortilla saa kuljettaa enempää."
"Autosta ja lastista ne rajat on kiini ennemmin ku ajokorttiluokasta."

Trollasin. :hihi:
:lach:

Mahtanee olla saivartelua mutta 73t kuormat:drool:
73t kokonaispainollakin pyöränlakerit itkuttaa ja kulkupuoli on heikkoa tehokkaammassakin autossa :shy:

Mulla on sellainen kutina että täällä noi tuoteautot ajaa jossain 70 - 80 t lastissa paprutehtaan ja sataman väliä. Ne ei siitä reitiltä saa edes poiketa. Juu eikä ne ole ihan vakiovehkeen oloisia. Mahtaa sekin olla tylsää hommaa keikan pituudeksi tulee n. 10 kilsaa ja tehtaalla automaatti täyttää kärryn ja satamassa automaatti tyhjentää paprurullat pois. Kaveri ajoi joskus samaa väliä kaoliinrekalla ja se oli ihan kypsä siihen hommaan.

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

nyyyps

Quote from: paavo on Fri 19.11.2010 23:50:28 (UTC+0200)
Autoa ei ole tarkoitettu kestämään kymmentä vuotta.
Suomessa on vinoutunut ajatusmaailma.

Puutaloillekin on laskennalinen ikä jtoain 50-70 vuotta.
Kyllä 200 vuotta vanhassa hirsitalossa on enempi makua elää ja olla ku näissä nykysissä kelmuihin käärityissä paperimassakopeissa. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Örtzi

Jos autoa ei ole tarkoitettu kestämään kymmentä vuotta, niin kyllä se ajatusmaailma on jossain muualla vino kuin Suomessa. Länsimainen kertakäyttöyhteiskunta on perseestä.  :kahvi:
Ja mä asun 50 vuotta vanhassa talossa, kyllä tää vielä toiset 50 kestää. Ainakin.  ::smoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


nyyyps

Komppaan Örmeliä. Omaisuudestaan ku pitää huolen, pääsee halvemmalla, eikä tartte yhtenään ostaa uusiksi kalliilla.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

maija

Quote from: omglolnoob on Fri 19.11.2010 23:03:28 (UTC+0200)
Merkkikorjaamot on kusetuspajoja. Kymmenen vuotta mummot käyttää niitä räppänöitään syyshuolloissa, joka kerta vaihetaan öljyt, mutta seuraava omistaja sitten saa ruuvata alkuperäsen öljyviltterin ja tehdä ensimmäisen viltterinvaihdon. Toki siltä mummolta on laskutettu uus öljyviltteri joka syyshuollossa. ::lsmoke

Sain huutokirousraivarin just merkkipajalla....  :kerpele: Alennusta iskivät, että lopettaisin  :nykytaide:

Quote from: paavo on Fri 19.11.2010 23:50:28 (UTC+0200)

Puutaloillekin on laskennalinen ikä jtoain 50-70 vuotta.


Ei koske hirsitaloja  :nopsu: 150 vuotta vanhassa talossa oon asunu  :jepso:

Ressukka

Quote from: Mustis on Sat 20.11.2010 00:10:33 (UTC+0200)
Quote from: koppis on Thu 18.11.2010 05:27:21 (UTC+0200)
Quote from: jta on Thu 18.11.2010 03:11:15 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Wed 17.11.2010 19:08:48 (UTC+0200)
Päteväinen ystäväni päti tänään.
"Ei rekkakortilla saa ajaa yli 60-tonnista, hän tietää! Hänen kaveri sai sakot ku silloli 73."
"73 mitä?"
"No tonnia!"
"73 tonnia mitä?"
"Emmä muista."
"Ajokorttiluokista CE:lle ei ole ylärajaa, kuinka painavaa saa ajaa. Rekkakortilla saa ajaa miten painavaa tahansa, ihan muut tahot on, jotka sitä painoa rajottaa, ei ajokorttiluokka."
"No mutta niitä vaarallisia aineita ei saa kuljettaa yli 60 tonnia!"
"Mahtaa olla, että tieliikenteessä ei vaarallisia aineita koskaan kuljeteta muutenkaan noin paljoa, ja kukaan ei mitään ADR-hommelia ajele 73 tonnin kuormassa."
"Mut se sai sakot ku se oli yli 60 tonnii ku ei rekakortilla saa kuljettaa enempää."
"Autosta ja lastista ne rajat on kiini ennemmin ku ajokorttiluokasta."

Trollasin. :hihi:
:lach:

Mahtanee olla saivartelua mutta 73t kuormat:drool:
73t kokonaispainollakin pyöränlakerit itkuttaa ja kulkupuoli on heikkoa tehokkaammassakin autossa :shy:

Mulla on sellainen kutina että täällä noi tuoteautot ajaa jossain 70 - 80 t lastissa paprutehtaan ja sataman väliä. Ne ei siitä reitiltä saa edes poiketa. Juu eikä ne ole ihan vakiovehkeen oloisia. Mahtaa sekin olla tylsää hommaa keikan pituudeksi tulee n. 10 kilsaa ja tehtaalla automaatti täyttää kärryn ja satamassa automaatti tyhjentää paprurullat pois. Kaveri ajoi joskus samaa väliä kaoliinrekalla ja se oli ihan kypsä siihen hommaan.
Isäukon mukana kun kuljin( ajettiin talkkia) niin suurin ero oli 4,5 tonnia Outokummun ja Myllykosken vaaoilla ( keli oli aivan helevetinmoinen lumipyry, lapiolla piti kaiva esille kärrin laatikko missä oli ilmajousien säätöhantaakit)
OT. siinä myllykosken puntarilla näky edellisten autojen massat + kuormaluokka(talkki-kaoliini-puu jne.)
Pohjat vetäs yks tukkiauto ennen meitä, puntari näytti kok.painoksi 127 tonnia ::smoke... kyydissä märkää koivua suoraan järvestä...

nyyyps

Tuosaki ensolta ajaa "ylilastissa" satamaan autot, niillon lupa siihen reitille.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

 :think: tuntuuko sinusta koskaan sille, että sinua ei huomata syksyisessä loskapaskahämärässä?

Ei se mitään, meillä on ratkaisu...
http://video.fi.msn.com/watch/video/incredible-semi-light-projection/zcgqob12



:puke:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview