News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

Minkälainen pajoitus oli, tiesikö ne mitä tehdä, vai vetivätkö hatusta...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

No mitä juttelin viedessä, oli hyvin tietävä mekaanikko jolla oli vastaus ja ratkaisu kaikkeen.
Omistaja käytti sitä leimalla (ihme että noin ison firman pomo) ja kertoili matkalla noista jutuista.

Kaikkea ei käyty luurissa läpi, hyvin oli kikkaillu mädäntyneen sivuvilkun kasaan ledillä jne.
Nopeudenrajoitinkin toimi koska leima tuli.. sehän siinä oli suurin vika.

Huomenna käyn hakemassa, sitten tiedän enempi.

IsoPahaJolppi

:good: Kuulostaa kuitenkin pätevältä kaikenkaikkiaan. Se leimahan siinä se täkein on kuitenkin.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Ei ne alkanu tuhlaamaan rahaa rajoittimen korjaukseen, tuttu katsastusmies hoitaa niille :drag:
Nyt kun vien kohtapuoleen uudelleen leimattavaksi, saan tosi pitkän leiman ilman uusia mittauksia.

On se ihan hyvä paikka, rahaa ei muutenkaan törsätä älyttömästi vaan käytetään järkeäkin.

IsoPahaJolppi

:think: Sehän ei periaatteessa tarvi muuta kun todistuksen siitä että rajoitin toimii niin saa leiman,ei ne sitä siellä konttorilla ala koittamaan että mitä se kulkee.

paavo

Mä en jaksa sitä rumbaa, tuossa Volvolla olen käyttänyt huollossa ja samalla on katsastaneet.
Nyt kun huomasivat ettei toimi niin siihen tyssäsi.
Nää vempuloi sen tutun katsastajan kanssa ja mulle kelpaa. :jees:

Ei näilläkään ollu ne toiminnassa betoniautoissa, mutta pitkillä matkoilla jätkät pistää menemään,
silloin on pakko olla toiminnassa.. säästyy polttoainettakin.

Sanoi ettei saa ajaa ylinopeutta, silloin kukaan ei kiinnostu tien päällä sen toiminnasta.
Hyviä vinkkejä sain, saavat tosiaan osat halvalla suoratuontina, ilmasäiliökin 20€ ja sitä rataa.

Naapurissa siinä metsikössä on kuulemma pätevä koneasentaja, korjaa kaivinkoneet ja kaiken mikä on siihen alaan liittyvää.
Tekee letkuasetelmat ja kehittelee kaikenlaiset nosturiasennusten viimeistelyt.
Sanoivat sen hoitavan henkilönostimien katsastuksetkin..taas arvokas tieto.
Nää perkeleet ei mainosta, kaikki on tiedettävä.

Ja kaikki tämä melkein kotiovella :okahvi:

IsoPahaJolppi

:huraa: hyväveliverkostoa vaan rakentamaan.
Ne on muuten oikeasti tärkeitä asioita jos meinaa saada asiat sujuvasti etenemään.

paavo

Juu ja kun tuollakin oikein puhkuvat intoa auttaa ja neuvoa.
Johtajaa myöten+ korjaamon nokka ja muut on ringissä mukana jutustelemassa ja analysoimassa asioita.
Mahtava fiilis kun tuntuu kerrankin asiat natsaavan.
Onhan tää toisenlaista, oli kahvimukia, sikariaskia ja muuta sälää reissun jäljiltä hytissä, mutta homma sujuu.

Outoa sekin kun Ivecon kanssa olen ollut hieman heittopussina, Sisun kanssa otettiin vakavasti.
Tuolla kun ovat sen Iveco laivaston kanssa vastassa kuin paras kaveri tulisi kotiin :blink:

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

paavo

Joo, ei tuo ihan käsipäiväällä mennyt.
Lasku tulee perästä kuten asiaan kuuluu. ::tuplao

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview