Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Donkey

Kerran oon ajanu V8-Kanikalla tuolla teurastamon pihalla, kun elikkokuski yllytti kokeilemaan :psp: Hyvin se liikahtaa tyhjä 2-kerrosyhistelmä.
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

jta

Kaverikin tuumasi että tarvinu kuin kolme kertaa vaihtaa niin oli jo rajottimella.

Hitto nyt kun ajanu ite tuota 94 korista 310 heppasella 9 litran koneella olevalla kanikalla niin sisukin kuuostaa jo hyvältä mörinöillään niin sitten kun aletaan tuollasta kasi konetta polkeen vieressä niin vähemmästäkin laukeaa reisille.

Ledskukkuu

Pitää nauhoittaa oman ajokin ääniä kun ajaa, yöksi tuutulauluksi. :psycho:

Pistää auton käyntiin niin samantien nukahtaa. :lach:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

paavo

Työmaalla on kiva lennättää pressun helmoja, hiukan polkasee niin jo lepattaa.

IsoP

Kaniamiehet tykkää kun muistuttaa että ne ekat veekasit oli kai melko suoria kopioita Leylandin V8-koneista, että se siitä Ruotsalaisesta suunnittelusta   :psp:
Make tea not love

IsoPahaJolppi

:think: Pitkässä juoksussa tuo ainainen kumina alkaa vaan vituttamaan. Henkilökohtaisesti en pidä....
Näkyy muuten tuo 25 metrinen jotenkin vielä tottelevan mua.
Aika jännä työnjako muuten. Auto käytännössä on ma-aamusta la-aamuun koko ajan ajossa. Päivä jakohommaa ja iltapäivällä kolmen viiden välillä sitten hakemaan keskusvarastolta kauppajakokuormaa mikä pitää olla aamuviiteen mennessä toimitettu.

Olin viime viikolla to iltana harjoittelemassa ja pe jo yksinään. Ei ollut oikein tekniikka rullakoiden siirtoon hallussa niin meni aika väkisin puskemiseksi. La aamuna kun tulin kotio niin meinasin ajaa talon seinään kun ei jaksanut rattia omasta caddysta kääntää enää.

Tällä viikolla kolme yötä ja nyt jo alkaa sujua. On noissa koneissakin satelliittipaikannus ja kaikki hommat pitää syöttää koneelle minuuttiaikataululla. Ja kun on syötetty koneelle, niin perään vielä täytetään paperille.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Tienaako tuossa paremmin kuin konttien ajossa?
Olisi varmaan helpompaa hommaa.

IsoPahaJolppi

:think: Periaatteessa jos ja kun mennään tessin mukaan niin hiukan enemmän täysperäkuski saa tunnilta verrattuna puolikkaan kuskiin. Enkä minä oikeastaan haluaisikaan mitään konttia alkaa ajamaan. Ei sekään mitään herkkua ole välttämättä. Sahaa samaa väliä kaikenaikaa ja jonota joka kerta samoissa paikoissa.
Samasta paikka minäkin lastaan ja samoihin paikkoihin puran, että sikäli. Mutta jounain päivinä pitää käydä mennessä koukkimassa milloin missäkin matkan varrella.

Mutta toisaalta läskipallolle tekee ihan hyvää välillä vähän hikoilla ja käyttää lihaksia.

Ei tässä muuten tule juurikaan riehuttua, vaikka pitäisikin, niin tuleepahan jostain sitä liikuntoa.
Toi on sikäli hyvä homma että aika pitkälti homman eteneminen on kiinni omasta työtahdista. Ei tarvii jonottaa lastaamaan eikä purkamaan. Laituripaikat on käytössä koko ajan. Ainoa mitä joskus joutuu venttamaan on se ettei aina ole kaikki kamat valmiiksi kerättyinä. Mutta yleensä sillä aikaa kun pukkaat roipetta konttiin niin samalla ne viimeiset tekeytyy.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

::osmoke Ja se mikä on toisaalta aika jännää niin alla on 700 tuhatta koneistettu 440 hp mersu. Ei mikään tykki kyllä lähtemään mutta pirun tilava, hiljainen ja mukava ajaa.
Kulutus pyörii jossain  35-36 litrassa sataselle. Ja se mikä minua hiukan hämmästytti niin öljynvaihtoväli on aika pitkä minun makuuni, 80-120000 riippuen siitä miten tietokone laskee rasitusta kertyneen. Eikä välillä tarvii edes lisätä öljyä koneeseen kuulemma.

IsoP

Melkoinen öljynvaihtoväli  ::osmoke Tosin on ne öljyt nykyään hyviä ja moottorissa filtterit toimii ja öljytilavuutta tarpeeksi niin mikäs siinä. Vähän on ainakin poissa ajosta öljynvaihtojen takia  :jepso:

Ihan kestäviä nuo Mersunkin koneet kai on kun yksi autoilija on omallaan ajanut jo yli 2 miljoonaa ilman että konetta on avattu edes pienemmän asian takia. Tosin ajaa nätisti, huoltaa takuulla säännöllisesti ja ajaa pitkää siivua niin sekin varmaan auttaa. Tiedä miten pitkään koneen puolesta vielä menee kun ihan hyvässä vedossa vieläkin.
Make tea not love

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview