News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jta

Eipä nuo mitä suomessa on noita vastaan tullu niin ole kyllä pimeällä häikässy tai sitten mä olen jo sokea.

paavo

Voi tälleen vanhempaa herrasmiestä häiritä enemmän kuin junioreja,
en mä ennen välittänyt vaikka vastaantulija ajoi pitkät päällä kohdatessa.

IsoP

Ei minua ole juuri raskaan kaluston valojen käyttö tai määrä häirinnyt. Joku pienempi haitta-auto väläytti pitkät päälle reilusti ennen kun oltiin kohdakkain ja niistä lisävaloista sokaistui kyllä hetkeksi. Tuli mieleen että oppisko ne jos virittäis kameran salaman reagoimaan tietystä suunnasta tulevaan nopeaan valaistuksen muutokseen ja väläyttäis vähän vastaan  :psp:

Quote from: Cesium on Tue 09.02.2016 18:22:04 (UTC+0200)
Quote from: jta on Tue 09.02.2016 17:49:31 (UTC+0200)
Noinhan se valitettavasti menee. Ei tuolla liikenteessä saa näkyä.

Jotkut häikästyvät kateudesta, eiku jopa sumuvaloista, niin ajatellappa jos rekka näkyisi!

Eniten sumuvaloissa häiritsee se kun erään ajaa ne päällä aurinkoisen kesäpäivänäkin, mutta annas olla jos on huono näkyvyys niin ei varmasti ole sumuvalot päällä  :psp:
Make tea not love

jta

Tuo muuten on jännä ilmiö että niitä sumareita ei sillon näy kun niitä oikeasti tarvis.  :psycho:

Susey

Parkit ja sumarit silloin kun on hyvä sää, ja "päivävalot" eli ne samaiset parkit silloin kun näkyvyys on alta kymmenen metriä. Kiitos :psp:

IsoP

Joskus ajelin Tamperetta kohti keväällä ja oli paikoin erittäin sankka sumu, mutta muuten pilvetöntä ja aurinko oli jo taivaalla. Se sumu hohti valkeana auringonvalosta ja edessä meni valkea VW jossa ei peräpäässä palanut mitään valoja, eli lienee ajanut niillä päivävaloilla. Erottui muuten sieltä sumusta hiton hyvin  :psp:
Make tea not love

paavo

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoP

Tollanen äs-ämmä tai äs-ärrä pitäis saada harrasteautoksi. Vaimennusta vähemmäksi pakohormista, vähän lisää ruokaa ja happea niin olis kiva ajella ja kuunnella Cumminsin murinaa  :drool:
Make tea not love

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview