Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

paavo

https://www.facebook.com/1272517366138995/videos/1280373218686743/

Ivecossa on vetopyörät pahasti halkeilleet sivusta, aina menee katsastuksesta läpi ja nytkin pajalla tuumailivat ettei hätää.
Minua hirvittää, ajan aina ylikuormalla ja kuuma-kylmä tai mikä tahansa tuntuu riskille.

5-600€ maksaa jos hälyttää tien päälle rengasvirman, nyt uusin 4 kumia 21 pinnoille kun on huollossa. :jees:

jta

Ja pahimmillaan voi tulla paljonkin halvemmaksi kun ajoissa vaihtaa. Rengas räjähtää ja pinta lentää jonkun pahaa aavistamattoman autoilijan tuulilasiin joka sitten suistuu rekan/linja-auton alle ja on koko paletti läjässä ojanpohjalla niin saattaa alkaa miettiin että oisko kannattanu vaihtaa vähän aikasemmin. No ehkä hieman kärjistettyä mutta toisaalta ei mahdoton skenaario.

nyyyps

Taivastelen taas niitä vatipäitä, joita kohtasin tuolla reissun päällä.
Ajoin pölliauton perässä, minun takana oli kans letkaa. Sitten alkoi kumi haista ja pinnan kappaleita lennellä, niin hiastin vauhtia ja jätin väliä, niin nämä vatipäät ohitteli ja kiilas siihen väliin. Minun kannalta tieten hyvä, kun jos se pinta olis renkaasta lentäny, minun tuulilasi ei olis ollu ensimmäisenä ottamassa sitä vastaan. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Nyyppä on autoilijan tyttö, tajuaa jotain ja on fiksu luonnostaankin :jees:
Etusiin en laittaisi ikinä pinnattuja, tehneekö kukaan sitä vaikka niitä on tarjolla. :think:

Raskaan kaluston renkaissa taitaa tosiaan olla aineksia isoihinkin vahinkoihin.

paavo

Minustakin outoa että myyvät, käsittääkseni ei saa laittaa.

Tosin, minulla on vanha muistikuva jossa kuskit kertoo ettei ole viisasta laittaa pinnattua eteen.
Kieltoa ei silloin ollut.  Miten lie nyt?

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview