News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

unikeko

PERKELE

Siinä läski tummuis jos kiinni saisin...  :nunu: :nunu: :nunu:
Firmalla kun on mukava sääntö, että autolla saa mennä kotiin, jos auto sotketaan ni kuski putsaa sitten omalla ajallaan, putsaus aineet ja välineet firma kyllä antaa...

Nooh, kuus ensimmäitä tuntia viikonlopun vappan ajan käytöstä on jo päätetty. mitäköhän nille lopuille tekis.
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

jta

Nyt ois taas nuijalle töitä.

Täällä päin liikkuu yks transpointin auto jossa on kontti "tuunattu" samaan tyyliin.

Mutta ei näköjään ole rekka/kuorma-auto kuskit ainoita jotka autoaan yrittävät chopata..

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009080510032359_uu.shtml

IsoPahaJolppi

::hihsmoke Siinä on joku paikallinen näyttänyt komeesti kädellä että tuosta minä sinne olen ajanut.... HENKILÖAUTOLLANI...
Oliskohan ollut ihan vakikuski, sen mitä minä olen vierailla kylillä ajellut, niin kyllä nuo aikas hyvin pomppaa silmille nuo korkomerkit, kun palolaitoksen miehenkin mukaan ne on siellä olleet...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jta

Monessa sillassa vaan ei ole noita merkkejä tuossa sillan kupeessa. Siinä vielä vois olla mahdollisuus siihen viime hetken lampun syttymiseen kun näkis siinä sillassa ne merkit. Täälläkin poistivat tuosta yhdestä sillasta ne merkit. Olihan ne toki siinä risteyksessä mistä sinne sillan alle ajetaan mutta silti sinne eräs paikallisen kuljetusliikkeen sankari ajoi. Ois saattanu se sillassa oleva merkki vielä estää tuon.

nyyyps

Voi että ku nuo töherryskakarat sais kiinni, niin kyllähän ne itkun kans ite puhistaisivat jälkensä. ::hihsmoke
Ukonmötjän firmassa oli termiitit käyneet actrosin hytässä, lasit lyöneet paskaksi ja sisään (penikoita, ei ammattilaisia), ja olivat nyysineet sorkkaraudalla jalasta irti tablet pc:n. Hellurei, yks ruuvi auki, niin se olis lähteny särkemättä. Ja penikoita tosiaan, eivät osanneet ottaa kauppojen avaimia, bensakortteja sun muita, joilla olis oikeasti hyötyä saaneet - hyvä niin.
Muuan kerta oli kuulemma ollu eroottista ajella, ku pussit oli sekasin, ne täyttyili ja tyhjy välillä itestään. Eivät onneksi sattuneet kertaakaan sillan alle täyttymään.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

unikeko

Kaveri tulkitsi tosta kyljestä kirjainsarjan   K Y N F

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=K.+Y.+N.+F.&btnG=Hae&meta=

Viherpiiperöt asialla  :nunu:

K Y N F vai ootteko eri mieltä  :think:

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Juudas

KSNK eli  kuusankoski ?? mut jälkinmäinen KYNF ei sano mitään..
Kiitos on kaunis sana mutta se ei elätä,rahaa pitää olla!

unikeko

:facepalm:

Spoiler
kattoppas sitä linkkiä minkä laitoin, kookle ehdottelee kynää, mutta sen jälkeen
[close]

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview