News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Korjaamo.

Started by McCLANE, Tue 08.04.2008 18:27:28 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cof

ei ne puhunu mitään asennuksesta,sano vaan että uuden laatikon hinta on niinjaniin paljon.
törkeää rahastusta minun mielestä.vaihteensiirto tangot 2 kpl oli 52 € että minusta on melko kallista

Örtzi

Onhan siinä hintaa.. Varsinkin kun vertaa, että kallein nettiautosta löytyvä 405 pösö on 2990€ pyynnillä oleva 1994 mallin Mi16 ja alta tonnin löytyy juuri katsastettujakin.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

paavo

Señorita iCola

Quote from: kulli paavo on Fri 14.11.2008 17:28:27 (UTC+0200)
Jakopään remppa Mitsu Carismaan 409€ :runki:
Aika hinnakas, voortiiin maksoi muutaman kybän vähemmän, mutta hintaan sisältyi vesipumppu, öljyt ym mitä normi vuosihuollossa...  ::osmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Örtzi

Fiiatissa maksoi 80 000 huoltokin enemmän, sisälsi nesteidenvaihdon, ei juuri muuta. Taisi olla 458€.  ::smoke
Nyt pitäisi vaihtaa jakopää, hiukan oikein hirvittää mitä tulee hintaa.. Itse vaihtaisin, mutta sitten ei saa mitään takuuta esim. valmistusvirheiden suhteen, mitä osissa voi olla. Ja kun ei ole vapaasti pyörivä kone, niin remmin katkeaminen melko varmasti vie koko motin mukanaan.  :kahvi:

paavo

Tuossa oli vesipumppu, kiristin, seuraaja, jakohihna, 2 moniurahihnaa, 2.5h töitä.

Örtzi

Ei varmaan alta tonnin selviä jos Delta-autoon vie..

paavo

Delta osaa kuulemma rahastaa :jees:
Ei toi volkkarikaan ollut sen viisaampi, nykyään ne tosin on laskenu roimasti varaosahintoja.
Fiat kuskit käyttää pakujaan pösön huollossa, selviää kuulemma halvemmalla.
Ainakin osahinnoittelu on maltillisempaa.

Örtzi

Mä katon varmaan jonkin valtuutetun huoltokorjaamon. Tai sitten laitan itse ja toivon, että osissa ei ole mitään valmistusvikaa. Harvinaisiahan ne on, mutta mun tuurilla sitten tietty hihna pätkähtää tai jotain.. Tosin on tuossa palovakuutus ja lunastusturva..  :think:

Baz

Quote from: Örtzi on Fri 14.11.2008 19:17:36 (UTC+0200)Ei varmaan alta tonnin selviä jos Delta-autoon vie..

Vuonna -07 100tkm huolto, jossa tehdään myös hihnanvaihto, Foresteriin. Metro-Auto pyytää n. 800-900e, kun taas Delta-Auto 1565e+ohjainrullat 86+95+47e+vesipumppu ~90e ::hihsmoke
- Huomenta, kaunis ilma tänään.
- Antaa olla vaan! Kyllä se siitä pilvistyy!

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview