News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Korjaamo.

Started by McCLANE, Tue 08.04.2008 18:27:28 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pyöveli

Parempihan se on laittaa vähän muotoiluvaraa. Ja auton suojaaminen on homojen hommaa  :psp:

Vai koittako se muottia tehä jollekki lasikuituviritykselle  :psycho:
Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:

paavo

Jetta pomppasi leimalla, meni edestä ja takaa jousi poikki :psp:

Mites se oikein on, tuossa kylän pajalla sanoivat että nyt pitää vaihtaa kaikkiin kulmiin jouset.
Onhan ne vanhat varmaan hieman kuoleentuneet ja kai matalammat kuin uudet, varsinkin jos
laittaa tarvikejouset orkkisten tilalle niin muutenkin voi olla heittoa ominaisuuksissa ja korossa?

Kuinka kallis homma se on -07 Jettaan ja pitääkö vaihtaa jotain laakereita tms.?  Suuntaus?

jta

Kyllä mä ainakin samalle akselille vaihtasin suosiolla molemmat uudet kun eihän uuden ja vanhan jousen omituisuudet ole ikinä samat.

PajakkiVasseli.com

Kaikkiin vastaus kyllä.  :psp:

Muuttaa se ajo-ominaisuuksia ja sitten se huonompi puoli tappaa iskarinkin aika nopsaan.Hinta aika paljon siitä minne viet laittoon,hinta-arvio tosi karkeasti 500-1000.Ja pyöränkulmien säätö luonnollisesti.Ja iskareiden kunnonkin näkee vasta kunnolla kun ovat irti.Samalla vaihtoon jos huonot ovat.Eli hintaa lisää.Edessä noissa on muistaakseni iskari ja jousi samassa paketissa ja takana ei samassa paketissa.
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

paavo

Jumalauta, jo on hintaa :pokeri:

Pakkohan tuo on laittaa, kai se renkaitakin syö jos korjaa muotopuoleksi sen.
Ajoltakaan ole kohdallaan.

PajakkiVasseli.com

Työtä teetättää useamman tunnin ja osiin menee omansa.Takapää on helppo.Mä sen tekisin halvalla. :bounce:
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

paavo

Takapää onnistuisi varmaan itselläkin vielä, mutta samalla kai se menee kun pajalle vie.
Ei tässä sinne asti lähdeltä kun on muka työlästä viedä 13km päähänkin :psycho:

Laiskuus ja taantumus tässä on iskenyt, ennen korjailin monenlaisia kohteita autoissa jakopäitä ja
moottorinvaihtoja myöten. Saabiin hammastankoja, tankkia, hitsauksia ja vaikka  mitä.
Mulle koetettiin jo työntää muitakin autoja korjattavaksi kun juttu kulki.

Ihmeen äkkiä menee usko ja taidotkin kaiketi kun jättäytyy noista hommista.
Intokin on mennyt, keskityn mieluummin työntekooni.

jta

Quote from: paavo on Thu 21.04.2016 23:16:26 (UTC+0300)
Mulle koetettiin jo työntää muitakin autoja korjattavaksi kun juttu kulki.
Joo tässä lähistöllä asuvatkin jo välillä tulee tyrkyttään autoja että alkasitko korjaan/hitsaan. Ihan kuin ei omissakin olisi jo tarpeeksi.  :psycho:

PajakkiVasseli.com

Sama mulla, mutta ite teenkin jonkin verran kun ei tuota rahaa ihan joka puolelta muuten tule.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview