News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Korjaamo.

Started by McCLANE, Tue 08.04.2008 18:27:28 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pokerface

ei niitä kukaan enää korjaa, jos nyt ei erikoisemmasta vehkeestä ole kysymys

paavo

Itse yritin korjata viimeksi -95 vuonna. Vituiksi meni.
Ei ollu hiilet. ei ollu mikään, sitten diodisilta ja lopuksi koko laturi legendaariselta puksun essolta.
Tuossakin oli se perkeleen alipainepumppu rasittamassa, oli laakeritkin paskana.
Saatanan kallis oli silloisille rahavaroille ja sekin piti investoida mokomaan smurffibussiin :kerpele:

Kumimuna

Viimeksi, kun olen laturiin koskenut muuten kuin vaihtaen sen,
värkki oli tasavirtalaturi vm -32  ::hihsmoke
Horatsu MauMau ::lsmoke

Vonge

Quote from: Juku on Fri 29.10.2010 16:19:49 (UTC+0300)
Quote from: passeli on Fri 29.10.2010 16:03:00 (UTC+0300)
^ Mjöötäh  :psp:

Minkälainen on löystynyt laturi ? ::osmoke
liekö laakerivikainen vai lyhythiilinen?
laakeri vikainen.. paikallinen korjaamo sai ihmeen kaupalla mokoman kiristettyä mutta yli 400 kilometrin jälkeen joutu vaihtamaan  :angry:
Quote"Jos haluat nussia Fb-kaveriasi suuhun niin että pallit hakkaa leukaa, kopioi tämä statukseesi"

jta

Quote from: paavo on Fri 29.10.2010 16:32:31 (UTC+0300)
Summaten: latureita ei kannata itse parsia.
vaihtolaturia peliin.
Miksi? En oo vielä tähän päivään mennessä uutta laturia autoon ostanu. Kaikki oon korjannu.  :blink:

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

jta

Ei mullakaan. Olen vain ennakoinut ennenkuin hajoaa ja laittanu hiilet ja laakerit. Eikun joo. Kerran meni vetopään laakeri vaihtoon kun oli hihna menny liian kireelle. Alko vikiseen niin vaihdoin ennenkuin porsi kokonaan.

paavo

Siksi en ala korjailemaan kun laturissa on useampi rikki menevä kohta.
Ostaa kunnostetun niin kaikki on taas uutta.  Hitollako minä osaan mitata jotain diodeja?
Hiilet näen ja osaan vaihtaa, laakerikin vaatii joskus ulosvetäjää ja muuta.
Ei kiinnmosta alkaa pihalla parsimaan mitään tuollaista :nope:

Koppelosta loppui viimeksi lataus, marssin kauppaan ja sain kunnostetun laturin tilalle. Helppo homma. :bounce:

jta

Helpompaahan tuo kun vaihtaa suorilta vaan uuden/kunnostetun. Pääsee pienemmällä vaivalla.  :jepso: Itellä vaan sotii vastaan tuo että pitäis heittää meneen osa minkä voi korjata.

Taitaa tälläkin hetkellä olla itellä hyllyssä kaks korjattua laturia ja pari starttia. Ja ainakin yks kumpaakin vielä pitäis kunnostaa. Jostain noita kertyy nurkkiin.

nyyyps

Totta kai pitää ite yritän ekaksi, sitten vasta ostaa jos ite ei voi mitään. :blink:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview