News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Korjaamo.

Started by McCLANE, Tue 08.04.2008 18:27:28 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Örtzi

Aika monessa ABS-jarruilla varustelluissa tuo pyörittäminen ja työntäminen kuuluu asiaan.. Sillai niinku lanteella..  :psp:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

nyyyps

Mutta ei pyöritetä sillä lailla homosti. :jees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

peter

Rellufoorumilta lueskelin että tuossa pitää pyörittää tai ei edes mene sisään. Johtunee jostain automaattisäädöistä. Mä noista mitään tiedä. Tais olla mun ekat palat mitä vaihdoin.  :think:

PajakkiVasseli.com

Quote from: Örtzi on Fri 06.05.2011 20:30:08 (UTC+0300)
Aika monessa ABS-jarruilla varustelluissa tuo pyörittäminen ja työntäminen kuuluu asiaan.. Sillai niinku lanteella..  :psp:
Mä oon kyllä jättänyt väliin noi sylinterin hoonaamiset.Toki jos kerrot fiilikset,niin vois kokeilla. :psp:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Örtzi

nyyyps

Örtzi

-teme-

PajakkiVasseli.com

Monessa autossa toi (varsinkin)takasatulan mäntä on tuommonen kierrettävä malli kun käsijarru on samassa.
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview