News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Apachen MM-Lätkä veikkailu ja tippailu

Started by seppo rotta, Fri 02.05.2008 12:13:07 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Hanzuu

Tulipahan tuo yömyöhään itselläkin katseltua ja jopahan oli peli  ::osmoke
Ei auta vikistä kun voitettiin kuitenkin  :jippii:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Puuteri

" Kansainvälinen jääkiekkoliitto IIHF ilmoitti sunnuntain ja maanantaina välisenä yönä, että Koistisen maalia ei olisi pitänyt hyväksyä. Maalin hyväksynyt videotuomari on hyllytetty loppujen MM-turnausottelujen ajaksi. "

Jokse

Jokse

Kyllä Suomella on mahdollisuuksia Kanadaa vastaan, kunhan pysyvät poissa jäähyaitiosta. :jepso:

Pyöveli

Minustakin suomella on ihan realistiset mahdollisuudet voittaa, vaikka Kanada ei tunnetusti mikään helppo ole ja siitäkin huolimatta että paperilla Kanadalla on melkoinen joukkue kasassa.
Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:

Shadowen

Jenkkien john cinderella itkee vieläkin sen maalittoman maalin perään, voi raukkaa.
http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=2-4&ID=128557

Varmasti on kuulunut käskyä että jos suomen kanssa vielä pelataan niin turpiin vaan ja vahingoittaakseen.
"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

[tt]By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.
And...We know where you sleep[/tt]

jalkapuoli

Quote from: Atex on Mon 12.05.2008 13:42:36 (UTC+0300)
Kummallien peli. Kaksi ensimmäistää erää menee siinä kun suomalaiset istuvat jäähyllä.
Jokinen pistetään kentältä pihalle, vaikka tuomari ei edes näe kunnolla tilannetta. Välillä jäähyjä tulee todella kevyesti. Viimeisessä erässä Suomi saa lahjamaalin. Kiekko menee selvästi maaliverkon sivusta läpi. Aivan sama pääasia, että Suomi voitti  :good:, tosin tänään Kanada tarjoaa suomalaisille kyytiä  :think:
:think:  Kyytiä ???
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

jalkapuoli

veikkaus illan peliin 3 -2 Suomelle ...lisää veikkauksia kehiin  :yoppilas:
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview