News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Onnittelua onnittelemisen vuoksi

Started by Betonishamaani, Tue 13.05.2008 21:37:05 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

nenaontelo

Nemesis

What do you mean, "I ain't kind"? - I'm just not your kind.

Poppamies

Elämäni hyödyllinen opetus on se, että idiootit ovat usein oikeassa.
Eipä ole juuri mitään helpompaa kuin elää huonosti ja kuolla hyvin.
Kokeile kerran kaikkea, mutta älä sukurutsaa tai kansantanssia.
Elämä on kuin sardiinipurkki? Kaikki me etsimme purkinavaajaa.

Jokse

Hanzuu

D-ude

Onnea sinullekkin Kisu ja koirulillekki joka tuolla onnitteli  ::lsmoke  :jippii:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Kastori

Hanzuu

Toivon sinulle
iloa aamulla
voimia päivällä
halauksia illalla
unelmia yöllä
vai oliko se aina?  :think:  :psp:

Onnea ihan jokaiselle  :jippii:

D-ude

Quote from: D-ude on Wed 14.05.2008 16:10:20 (UTC+0300)
Onnea ponnea, viiniä ja mihramia kaikille tzättäilijöille boordilla seksuaallisesta suuntautumisesta (tai sen puutteesta) huolimatta, rakastakaa toisianne ja ottakaa huomioon kaikki ne joiden ei odottaisi olevan sitä vailla ja ne jotka todella ovat sitä vailla tässä valtavan onnettomassa ja samalla kauniinrumassa maailmassa kylmän totuuden ja realiteettien valloittamana siilipuolustuksessa ilman panoksia rynkky valmiina osoittamaan kuinka paljon toisesta välittääkään kukka piipussa ja kovat lahkeessa ilman ulkoapäin saapunutta kiihoketta tai silmänruokaa ilman kummempia mausteita jotka voisivat tehdä mahastasi hyytelöä ja näin ruokkia peräsuoltasi ulkoilemaan posliinilla joka on valitettavasti tässä tapauksessa pönttöä tarkoittava hellittelynimi joka meidän pitäsisi keksiä jokaisella jotta voisimme osoittaa rakkaallemme kuinka paljon hänestä välitämmekään onnitteluja jakaessamme  ::lsmoke
halusin vielä täsmentää mielihyväkeskuksen stimuloinnin aiheuttaman hyväolontunteen lumevaikutuksen levittämää kasvojen iloryppyjen vaikutusta ennenaikaiseen vanhenemisprosessiin jota myös rupsahtamiseksi kutsutaan kansantietäjä uuno turhapuron muistelmissa jo speden joka nyt taivaallisessa golfklubissa vetäää birdietä hole in one lomassa kuin tukiaisen sisko lentsikassa övereineen saapuessaan Miamista jossa kaikki kuuluudet viettää aikaansa ja täsmennyksen vuoksi se Miami on jenkeissä ei ulkomailla ja juuri täytyy onnitella Ileäkin joka paloi halusta näppäillä... puhelintaan ja lähettää tuolle siunatulle linnunpöntölle 200 tekxtaria jotka Hymy huijasi sen Dolls tanssijan rintaliiveistä kuten Ruusunen armaan pääministerimme vastaavasta perheelämäansasta onnistui hyväksikäytettynä ja häpäistynä julkisuutta pelkäävänä ujona tyttönä antamaan 100 haastattelua, kirjoittamaan kirjan ja esintymään hymyssä pitsihepeneissä ja siitä täytyy onnitella kaikkia jotka siitöä näystä selvisivät sokeutumatta koska itselleni se onnen huumassa aiheutti 4pv kestävän elohiiren eturauhaseeni ja täytyy oikein onnitella itseäni siitä kuinka siitä koettelemuksesta yleensä selvisi hengissä kuten eräs Kirppu niminen kilpikonna joka talvehti suomen järvessä karattuaan omistajiltaan ja saapui omalle kotirannalle viikkositten hakemaan evästä talven torkahtelun jälkeen ja se oli jälleen onnittelemisen arvoinen paikka ja viimeisenä mutta ei vähäisempänä täytyy onnitella kaikkia jotka tämänkin umbituuballa höystetyn selvän ja onnentäyteisen viestin jaksoi lukea läpi ja sisäistää sen kuin kilon sisäfilettä perunamuusilla viikon paastonjälkeen suezilla saadun Jalla Jallan jälkeen joka on muuten aarabiaa ja tarkoittaa nopeaa nopeaa joka on minusta oivallinen nimi ripulille joka nimettiin jo silloin kun suomi osallistui ensikerran YK:n rauhanturvatoimintaan suezilla ja tinkasi Iipojen sekä egyptiläisten välissä ansiokkaasti vaikka menetimme autossa, joka ajoi miinaan 2kappaletta kersantin arvonimellä olevia sankareita. Minun täytyy oikein onnitella pientä suomea joka on kyennyt vuosikymmenestä toiseen säilyttämään asemansa yhtenä johtavista rauhanturvajoukoista ja nykyinen aluevaltauksemme Natoon oli Balkanin rkriisin aikana ja onnittelen sitäkin operaatiota koska laukaustakaan ampumatta suomalaiset saivat tehtävänsä päätökseen ja nyt ovat Eufor joukkojen mukanan Kongossa turvaamassa tilannetta ja onnittelut ja kiitokset myös 39-45 sotiemme veteraaneille siitä työstä jonka he tekivät ylivoimaisen vihollisen edessä olen niin onnellinen kaikkien suomalaisten puolesta, koska pakkoruotsi on jäämässä taka-alalle ja suomen kieli on saamassa sitä arvostusta jonka se ansaitsee kansamme keskuudessa kuten mansikkahillo lättykesteillä jota ilman se ei ole läheskään yhtä makea kokemus vaikka sokeria olisikin lisätty oikeaoppisesti tarvittava määrä kuten sämpylään joka tuo mieleeni onnittelemisen tarpeen kaikille naisille joilla se herkkusämpylä löytyy integroituna ja tarjoiluvalmiina ONNEA ::lsmoke
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview