News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Brooken terapia-palsta

Started by Masa, Thu 15.05.2008 13:11:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

Carpe Natem

Brooke

Jarre

Toissapäivänä ku mentiin tytön kaa nukkumaan ni vikana juttuna se lausahti et se haluu lapsia  :blink:
Mun mielestä me ei vielä ees seurustella, korkeintaan tapaillaan....sen verrna vakavaa et muita en kattele, mut jotenki aika noppaa tuli tollanen lausahdus, sen sanottuaan se nukahti  ::nsmoke
Carpe Natem

Brooke

Ei siis ollut asiasta enempää keskustelua että missä ajassa niitä haluaa  :think:

On ihan hyvä kartoittaa jo suhteen aika alkupuolella tollasetkin asiat jotta voi siltäkin pohjalta miettiä suhteen jatkamista jos tulevaisuuden haaveet on kovasti erilaiset tai samanlaiset  :jees:

Toiset ihmiset vaan haluavat katsoa heti pidemmälle kun toiset taas ovat päivä kerrallaan tyyppejä. Sopivassa suhteessa pitäisi olla kumpaakin katsontatapaa  ::nsmoke

Jarre

Mut aika omituisesti, menin pikkuisen varpaileni...oon kyl valmis kattomaan etipäin ja halun lapsia sun muuta mut ku ollaan tapailtu vasta muutaman viikon ajan.....pikkuisen arvelutti ku tollai just ennen nukahtamista siinä mun sylissä lausui noin  :blink:
Carpe Natem

Brooke

Onhan se aika rohkeaa tytöltä sanoo noin alkuvaiheessa, miehet voi tunnetusti just tuon kuullessaan lähtee käpälämäkeen, sama pätee kyllä naisiinkin kun on sellasia miehiäkin joilla on selvät suunnitelmat  :think:

Ensin pitää kyllä perustaa parisuhde ku perhe. Kun on valitettavasti niitäkin joille toinen on vain välikappale saada haluamansa. Vauvakuume on tosi vaarallinen, siinä ei paljon järjellä aina ajatella.

En haluaisi lisätä pelkoasi mutta toivottavasti voit luottaa häneen ettei hän tee yksinään ratkaisuja asiassa  :sorry:
Kun hän seuraavaksi asiasta mainitsee niin hanki lisätietoja hänen toiveistaan ja kerro omasi.

Jarre

Käytän sellaista kumista vauvan esto välinettä  ::nsmoke

No pitää varmaan ku huomenna nähään ni kysyä asiasta, ei tuo oo vaikuttanut kuumeiselta tai miltään... :think:

Mä ku oon kyl valmis perustaa perheen  , mut vasta sitte ku aika ja puoliso on oikea...pitää varmaankin jutella hänen kaa, hää voi ihan hyvin olla se oikea... :blink:  :friends:

tnx  :friends:
Carpe Natem

Brooke

Hyvä on käyttää itekkin esto välinettä  :jees:

Sulla on hyvä asenne. Sit kun molemmista tuntuu oikealta niin sitten vaan pois turha punnitseminen ja sit antaa palaa  :jepso:

Jarre

Quote from: Brooke on Fri 22.08.2008 11:19:59 (UTC+0300)
Hyvä on käyttää itekkin esto välinettä  :jees:

Sulla on hyvä asenne. Sit kun molemmista tuntuu oikealta niin sitten vaan pois turha punnitseminen ja sit antaa palaa   :jepso:
Jep, juuri näin
Carpe Natem

Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview