News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Leffoissa, tunnistatko mihin ryhmään kuulut?

Started by Shadowen, Sat 17.05.2008 01:21:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shadowen

Tuosta vain puuttuu se ryhmä missä itse olen, eli ne yliempaattiset. Lähinnä tulee itkettyä jos leffassa tapahtuu jotakin ikävää..
"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

[tt]By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.
And...We know where you sleep[/tt]

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

D-ude

Tuosta puuttuu se luppasilmänen kuutamolla oleva katselija joka ei oikestaan ole aina selvillä mitä katsoo :zzz:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

maija

Mää kuulun Shadowenin heimoon. En ihan itke ääneen, mutta vahvasti eläydyn kyllä silmännurkat kosteena.

Jarre

Mä en itke.  :nykytaide:

Muuta ku jos on tosi hyvin tehty tosielämään perustuva draama...sit saattaa silmäkulma kostua....en kuitenkaan oo parkuja... :kahvi:
Carpe Natem

Ziperia

Ylianalysoija jolle tulee aina kusihätä kesken leffan(yleensä 20 minsan kohalla...)

Señorita iCola

Olen se henkilö joka haluaa tappaa kaikki jotka alkavat puhumaan jotain ääneen kesken elokuvan, sen realistisuudesta ym  :hihi:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Paskis

Ei tää oo nyt niin vakavaa, tää on vaan jääkiekkoo.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview