News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Neula ja lankaa

Started by omglolnoob, Sat 24.05.2008 21:18:51 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dakota

Quote from: nyyyps on Sat 12.01.2013 12:09:50 (UTC+0200)
Mie sieltä ruukaan tarkistaa, langanmenekkejä ja kuinka monta silmukkaa tarttee asiaan x, kun puikot on y ja tämmösiä. Ja muutamasta mallistaki olen tehny mallia myöten. :jepso:
Virkkausohjeet katon lehdistä, netissä on perhanan huonosti mitään filigraaniliinojen tai muiden ohjeita ja ovat niin kakkulia luettavaa. Lehti on mukava ottaa sohvalle. :jepso:

Silitin äskön viimesimmän jämälankojen tuhoamistyön. Yksinkertainen on kauhistusta. Tämäkin menee tuonne muovipussiin, jossa on sata muuta kudinta, joita en ikinä pidä ja jotka ei kellekään kelpaa. Jämälankatyöt on niin turhauttavia. :psycho:
*kaulaliinan kuva*
hieno kaulaliina  :good:

=Siru=

On kyllä nätti kaulaliina..  mulla on lähes kaikki puikot kiinni keskeneräsissä neuleissa  ::hihsmoke
Josko ostais lisää puikkoja.   :drag:
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

paavo

nyyyps

Quote from: Lilli Kuha on Sun 13.01.2013 06:33:40 (UTC+0200)
On kyllä nätti kaulaliina..  mulla on lähes kaikki puikot kiinni keskeneräsissä neuleissa  ::hihsmoke
Josko ostais lisää puikkoja.   :drag:
Iteki toisinaan olen ratkaissu sopivien puikkojen puutetta ostamalla uusia, kun muut on olleet keskeneräsissä töissä kiinni. ::hihsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Siru=

^  Tai sitten mä olen joskus laittanut sellaselle apusysteemille joka on ison hakaneulan tyylinen..mul on niitä 2.   :jepso:

NaiNeN

Mie vain tyynesti nykäsen puikot irti keskeneräsistä ::prosmoke
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

NaiNeN

Mie mittään pitsejä jaksa tehhä :sdfg:
Semmosta bolerojutskaa aloin tehhä ja nyt melekein puolessa välissä oon sitä mieltä jotta jos kuitenkin tekis eri ohojeella  :kahvi:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Mustis

Quote from: 715517 on Tue 15.01.2013 19:17:13 (UTC+0200)
Mie mittään pitsejä jaksa tehhä :sdfg:
Semmosta bolerojutskaa aloin tehhä ja nyt melekein puolessa välissä oon sitä mieltä jotta jos kuitenkin tekis eri ohojeella  :kahvi:

Onhan sulla neulekone  :psp:

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

nyyyps

Mie olen semmonen tyhmä adhd, etten jaksa sileää neuletta tehä, paitti jos on soppeli efektilanka. :psycho:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview