Neula ja lankaa

Started by omglolnoob, Sat 24.05.2008 21:18:51 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Oli mulla vääränkokoset, jotka kaapin pohjalta löyty. Net laittaa kankaalle, ja leikatessa silmämääräsesti kattoo isompaa kokoa + saumavarat. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Delia

Quote from: omglolnoob on Sun 20.09.2009 12:43:53 (UTC+0300)
Oli mulla vääränkokoset, jotka kaapin pohjalta löyty. Net laittaa kankaalle, ja leikatessa silmämääräsesti kattoo isompaa kokoa + saumavarat. :jepso:
No ihan hyvin näyttää istuvan  :jepso:
Olen mikä olen, ja eikö olekin ihastuttava ilta paloitella lastenmurhaaja?


nyyyps

Quote from: Delia on Sun 20.09.2009 12:46:28 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Sun 20.09.2009 12:43:53 (UTC+0300)
Oli mulla vääränkokoset, jotka kaapin pohjalta löyty. Net laittaa kankaalle, ja leikatessa silmämääräsesti kattoo isompaa kokoa + saumavarat. :jepso:
No ihan hyvin näyttää istuvan  :jepso:
Kummalliset oli jonku verran, persepuoli ihmeen matala verrattuna etumukseen, vaikka perse yleensä korkeampi pitäis olla.
Tai oikeastaan, liian pitkä sepalus.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Delia

Quote from: omglolnoob on Sun 20.09.2009 12:47:48 (UTC+0300)
Quote from: Delia on Sun 20.09.2009 12:46:28 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Sun 20.09.2009 12:43:53 (UTC+0300)
Oli mulla vääränkokoset, jotka kaapin pohjalta löyty. Net laittaa kankaalle, ja leikatessa silmämääräsesti kattoo isompaa kokoa + saumavarat. :jepso:
No ihan hyvin näyttää istuvan  :jepso:
Kummalliset oli jonku verran, persepuoli ihmeen matala verrattuna etumukseen, vaikka perse yleensä korkeampi pitäis olla.
Tai oikeastaan, liian pitkä sepalus.
haarakaari voi olla väärän muotoinen tai liian lyhyt takaa :jees:
Olen mikä olen, ja eikö olekin ihastuttava ilta paloitella lastenmurhaaja?


nyyyps

Quote from: Delia on Sun 20.09.2009 12:53:09 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Sun 20.09.2009 12:47:48 (UTC+0300)
Quote from: Delia on Sun 20.09.2009 12:46:28 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Sun 20.09.2009 12:43:53 (UTC+0300)
Oli mulla vääränkokoset, jotka kaapin pohjalta löyty. Net laittaa kankaalle, ja leikatessa silmämääräsesti kattoo isompaa kokoa + saumavarat. :jepso:
No ihan hyvin näyttää istuvan  :jepso:
Kummalliset oli jonku verran, persepuoli ihmeen matala verrattuna etumukseen, vaikka perse yleensä korkeampi pitäis olla.
Tai oikeastaan, liian pitkä sepalus.
haarakaari voi olla väärän muotoinen tai liian lyhyt takaa :jees:
Perse kuitenki istuu, lähinnä sepalus tuntuu nousevan kohtuuttoman ylös perseeseen verrattuna. Perseeseen ei kuitenkaan sauma kuro, niin ei onneksi merkittävän ahas ole. Kaavat oli 15 sentin vetoketjulle, mutta jos olis laittanu vain 10- tai 12-senttisen niin olis saanu sillä muotoiltua uusiksi. Mutta tiiänpä sitten seuraavan kerran ku samoilla kaavoilla tehen housuloita. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


Kastori


NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

paavo


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Arathon

Tule hyvä kakku.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview