News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Postaa, kun masturboit

Started by Kalikka, Mon 10.04.2006 00:18:13 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

paavo

Susey

NaiNeN

Memme

Reilu 2 viikkoa sitten masturboin oikein KUNNOLLA!!!!   :drool:

Nyt rupee pikkuhiljaa tuntumaan siltä että tekee mieli helpottaa oloaan oikein KUNNOLLA   :jees:
Jos vaikka jollakin pikkasen isommalla dildolla kokeilisin (joka myös värisee ihan kiitettävästi)   :good:

Mä saan helposti orgasmin kun on sellainen dildo käytössä joka hyväilee G- pistettä oikein kunnolla   :drool:
Oi että... Rupee heti panettamaan kun mietin sitä näkyä (ja tunnetta) kun iso dildo uppoaa pimppiin..
Ja varsinkin et minkä näköistä se on miehen mielestä..

Mä pidän sellaisista tekomulkuista, jotka just ja just mahtuvat sisään.. Ja sama koskee oikeaan mulkkuun  :drool:

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Aimo_Jortikka

Memmen ja Lillin juttujen jälkeen vois rukkaseen vetään mennä mutta kun on töissä niin  :nono:

Memme

Quote from: Aimo_Jortikka on Fri 10.12.2010 13:14:22 (UTC+0200)
Memmen ja Lillin juttujen jälkeen vois rukkaseen vetään mennä mutta kun on töissä niin  :nono:
Meinaako pöksyissä olla ahdasta..   ::hihsmoke

Nyt olis kylässä tuo naapuritalossa asuva kummankin erittäin hyvä ystävä..
Äsken toi mulle laku- taideteoksen.. Siinä oli jalat ja niiden välissä iso, seisova lakritsi- penis.
Mä sitten maksoin potut pottuina ja menin sen viereen istumaan ja imeskelin+lirputin sitä lakupenistä antaumuksella...
Sanoi tuo jätkä et "rupee housuissa olemaan ahdasta"  :psycho:  No voi voi..  Hih hih.. Oonkohan mä ihan hirvee   :ras2:  No, mitäs aloitti!!
Se sanoi et voi ajaa mun pimperokarvat silloin kun vaan on tarvista. Ajotuloksen se tarkistaa kielellään ja työntää tahallaan pari sormea sisään.. :drool:  Ei yhtään paha   :nopsu:
Oijoih.. Ja sillä ON sen kokoinen penis et just mahtuu sisään. Alkulämmittelyt tekee erittäin hyvin   :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview