News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Firefox 3

Started by Betonishamaani, Mon 23.06.2008 14:57:00 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Atomisaattori


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

nyyyps

Onhan tuo ollu heti kun sen sai, ja paremmin pelittää ku kakkonen.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Siis häh, eikö kakkonen olekaan ykkönen  :blink:
Carpe Natem

Kastori


Jarre

Mä oon selvästi jääny jälkeen kehityksestä, pitääki rupee ottaa selvää tästä "kolmosesta" että mitä kaikkea kivaa sillä voi tehdä  ::nsmoke
Carpe Natem


caseih

tämä näkyy puskevan osoitekenttään ehdotuksen suoraan kirjanmerkeistä. Saakohan tuon ominaisuuden pois millä tavalla?
Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä


caseih

Quote from: sirith on Sun 13.07.2008 17:22:42 (UTC+0300)
Quote from: jta on Mon 23.06.2008 23:23:38 (UTC+0300)
Quote from: Icola on Mon 23.06.2008 16:02:37 (UTC+0300)
Otin  :jees: Siinähän tää pelailee. Kummastuttaa vaan vähän välillä nuo kun ehdottelee valmiiksi osoitteita mitä riville kirjoittaa  :psycho:
Tuon toiminnon mä haluaisin pois käytöstä. En halua tuota kirjanmerkki listaa näkyville ku osotetta alkaa kirjottaan (Pokesivut tulee esiin ::osmoke ). Ei tää 3 versio ainakaan tee enää sitä että alkaa viemään muistia tuhottomasti ja huomattavasti nopeempi tää on. Nyt viikon jotain ollu käytössä. Javan kans vaan meinaa olla ongelmia. Useesti kaatuu tää tulikettu ku esim. salamatutkan avaa joka javaa käyttää.

Mikälin ymmärsin oikein, niin minua vaivasi välittömästi sama juttu. Asenna tämä: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/7429 niin ainakin vähän helpottaa :jepso:

Edit: niin ja tools -> options -> privacy välilehdestä 3 ylintä ruksia pois.

saisko suomeksi mistä pitää pukit poistaa että nuo kirjanmerkit ei hypi osoitekenttään? :shock:
kiitos iso kuin hevonen mut ei niin karvainen :lach:
Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä

Betonishamaani

Quote from: caseih on Fri 15.08.2008 10:15:24 (UTC+0300)
Quote from: sirith on Sun 13.07.2008 17:22:42 (UTC+0300)
Quote from: jta on Mon 23.06.2008 23:23:38 (UTC+0300)
Quote from: Icola on Mon 23.06.2008 16:02:37 (UTC+0300)
Otin  :jees: Siinähän tää pelailee. Kummastuttaa vaan vähän välillä nuo kun ehdottelee valmiiksi osoitteita mitä riville kirjoittaa  :psycho:
Tuon toiminnon mä haluaisin pois käytöstä. En halua tuota kirjanmerkki listaa näkyville ku osotetta alkaa kirjottaan (Pokesivut tulee esiin ::osmoke ). Ei tää 3 versio ainakaan tee enää sitä että alkaa viemään muistia tuhottomasti ja huomattavasti nopeempi tää on. Nyt viikon jotain ollu käytössä. Javan kans vaan meinaa olla ongelmia. Useesti kaatuu tää tulikettu ku esim. salamatutkan avaa joka javaa käyttää.

Mikälin ymmärsin oikein, niin minua vaivasi välittömästi sama juttu. Asenna tämä: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/7429 niin ainakin vähän helpottaa :jepso:

Edit: niin ja tools -> options -> privacy välilehdestä 3 ylintä ruksia pois.

saisko suomeksi mistä pitää pukit poistaa että nuo kirjanmerkit ei hypi osoitekenttään? :shock:
kiitos iso kuin hevonen mut ei niin karvainen :lach:
Työkalut > asetukset > tietosuoja :jepso:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



caseih

ei mulla niissä ole pukkeja ja silti osoitekenttään tulee ehdotuksia suoraan kirjanmerkeistä :think: onko muita asetuksia joita vois vähän "säätää"
Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview