News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Ukkonen

Started by koppis, Thu 26.06.2008 15:37:35 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

dartvader

Mereltä työntää jo uutta, taijan lähtiä kameran kera bongailemaan.

Jarre

Aamulla oli perkeleenmoinen ukkonen...satoikin tuossa iltapäivästä välillä tosi rankasti. nyt on kivan viileää  ::hihsmoke
Carpe Natem

=Juku=

Tuntitolkulla kumisi tuolla etelämerellä

Me first (rules of traffic)

dartvader


Löylyttäjä

Quote from: --Jarre-- on Thu 28.07.2011 17:04:57 (UTC+0300)
Aamulla oli perkeleenmoinen ukkonen...satoikin tuossa iltapäivästä välillä tosi rankasti. nyt on kivan viileää  ::hihsmoke
Vitut ollu, töissä kattelin onnellisena että on mukavaa kun vähän viilenee mutta ulos kun pääsi niin meinasin kääntyä takasin ilmastoituun tilaan :psp:

Jarre

Quote from: Löylyttäjä on Fri 29.07.2011 20:22:27 (UTC+0300)
Quote from: --Jarre-- on Thu 28.07.2011 17:04:57 (UTC+0300)
Aamulla oli perkeleenmoinen ukkonen...satoikin tuossa iltapäivästä välillä tosi rankasti. nyt on kivan viileää  ::hihsmoke
Vitut ollu, töissä kattelin onnellisena että on mukavaa kun vähän viilenee mutta ulos kun pääsi niin meinasin kääntyä takasin ilmastoituun tilaan :psp:
Tää muuten kertoo että täällä on ihan vaikka viiden kilsan päässä toisistaan todella eri sää....  :jees:
Carpe Natem

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

=Siru=

Eilen jossain lähellä jytisi. Meillä siitä riitti vaan sateeksi.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Kumimuna

Eilen jytisteli meilläkin jonkunaikaa ihan kunnolla  ::hihsmoke
Horatsu MauMau ::lsmoke

GILlian


Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview