News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Tiedän hyvän oikotien

Started by Poslari, Tue 15.07.2008 23:28:18 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

:drool: Venäläinen maantie... 
Kyllä siellä on ainakin ollut ihan kivoja ylläreitä ihan "hyvillä" maantielläkin. Ainakin silloin kun minä siellä ajelin -90luvun puolella.

Ehkä omalla tavallaan huvittavin juttu, jonka näin livenä, oli se kun toveri kääntyi Pietarissa risteyksestä viimetinkaan punasia päin kamazillaan, ja takateli pullautti kaivonkannen pystyyn keskelle risteystä. Ja eikö siihen raapaissut toisesta suunnasta toveri latukalla.
Ladillakki teki aika mielenkiintoiset kuviot, kun ensin kolahti kansi puskuriin, ja tavarits vaan lisäsi kaasua,
Seuraavaksi putosi rengas kaivonreikään, ja edelleen kaasua lisää *KLONK + KRUNTS*
Sitten ojanpuolen eturipustus putosi siihen keskelle risteystä, ja toveri vaan lisäsi löylyä.

Lopulta tilanne oli se, että keskellä risteystä poikittain seisoi hölmistynyt ladakuski ja autosta puuttui eturipustus kokonaan, eikä takarenkaassakaan ollut enää paljoa kehumista, kun se sattui myös menemään sen reijän yli, ja vanne meni "hiukan" ruttuun, eikä takasiltakaan enää ollut ihan suorassa alla...

No sitten taas vaihtuivat valot vihreälle meidän suuntaamme, ja kun siitä lähti kolme kaistallista autoja talla laudassa kiihdyttämään, että ehtisivät koukata siitä ladanraadosta jotainkautta ohi ennen vieruskaveria, niin se se vasta näyttikin jännältä.

Oli kyllä ihan mukavaa itsekkin siitä pujotella kärry perässä, kun jokapuolelta yritti joku kiilata sekaan, jos vähänkin näytti sille, että saattaisi tulla tilaa, johon voisi puskurinnurkkaa ängetä.
Ei muuten mitään, mutta jos olisin osunut johonkin autoon, vaikka täysin sivulliseenkin siinä risteysalueella, niin varmaan millarit olis laittaneet sen kaivonkannen irtoamisenkin minun piikkiin...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

L D

"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

Doraemon

Minulla on yllätys etutaskussa ;)

aropupu

Tuollaisella serpentiinitiellä sitä todella toivoisi että jarrut on kunnossa ellei omista siipiä :help:

=Juku=

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview