News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Ketkäs kuuntelee rockabillyy?

Started by unikeko, Thu 31.07.2008 23:36:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KH

Heh, joo. Ihmismieliä on erilaisia. Mut tack. Katotaan paremmalla aikaa lisää näitä jutskia. :bounce:

Eli palataan ehottomasti hetimmiten ku ehtii. :jepso:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

KH

Kumimuna

Loun koko tuotanto oli joskus kovalevyllä, kunnes kovalevy pamahti, eikä tietenkään
varmuuskopiota :psp:
parikytä gigaa meni alan musiikkia :eiei:
Lohdutuksen vuoksi vielä uksi kappale tunteella...

http://www.youtube.com/watch?v=dCdrqgbCI3U
Horatsu MauMau ::lsmoke

KH

KH

Hankilta on paljo saman fiiliksen biisejä. :jees:

Mutta prkle ku meni tiskatessa aika hyvin ku tutustu tuohon Lou Ciferiin. :drool:

Jos Old School Psychosta tykkejää ni kannattaa tutustua saksalaiseen Retarded Ratsiin. Sillä on jokunen biisi juutuupissa. :drool:

Oli muuten toi Bad Ted Boogie kans yks biisi mitä kuuntelin sillon 14v:nä. Samaten ku Hillbilly Hellcatsin Roadkill Cafe ja Foggy Mountain Rockersien Trouble. Ättana ku on hyvään musaan tutustunu jo pienenä. :drool:

Kumimuna

Juuh, jostain alta seittemänvuotiaasta mäkin näitä billyjuttuja kuunnellu, ganesia toki ohella...
Parin serkun (sisarukset) luona vietin helvetisti aikaa ja nää oli sen verran vanhempia, että elivät
tuota 70 luvun lopun buumia täysillä, sieltä kait se on muhun juurtunut, aina oikeestaan
ollut enemmän tai vähemmän tapetilla, mutta kuitenkin :jepso:
Pitkään jo pukeutumista myöten ollu taas pinnalla, enkä usko että tässä mitään vitun
jamppa tuomisia ja saijavarjuksia enää viittii ruveta kuuntelemaan ::smoke

KH

Mulla on kyllä ollu koko ajan siitä lähtien, pikkuhiljaa toki vallannu enempi mm pukeutumista. :bounce:

Musan kuuntelu kyllä välillä on ettei jaksa, esim ku teit 1,5v tuota Fjoordia ni ei siinä jaksanu intoilla musahommista. Mä käyn lenkilläki samat kamat päällä ku vaikka pippaloissa. :psycho: Toki meikän lenkit on rauhallista kävelyä ku ei tällä fysiikalla esmes juosta. :sorry:

Mä nyt vaa oon tämmönen elämäntapaintiaani.  :drool:

Kumimuna

Quote from: KooHoo on Thu 21.11.2013 20:21:52 (UTC+0200)
Mulla on kyllä ollu koko ajan siitä lähtien, pikkuhiljaa toki vallannu enempi mm pukeutumista. :bounce:

Musan kuuntelu kyllä välillä on ettei jaksa, esim ku teit 1,5v tuota Fjoordia ni ei siinä jaksanu intoilla musahommista. Mä käyn lenkilläki samat kamat päällä ku vaikka pippaloissa. :psycho: Toki meikän lenkit on rauhallista kävelyä ku ei tällä fysiikalla esmes juosta. :sorry:

Samoissa kuteissa mieki raahusta joka paikassa, lenkillä en tosin käy, kun saan
tuosta työstä liikuntaa melkotavalla, enskahommissa taas on sitten pakko olla suojakamat
päällä ja saattais nahkarotsissa tulla pikku hikikin ::hihsmoke
Hautajasiin tai häihin jos tarvii mennä, ni sitte musta puku, valkonen paita ja juhlakenkinä
toimii luonnollisesti spittarit...

KH

Quote from: Kumisetä on Thu 21.11.2013 20:35:37 (UTC+0200)
Quote from: KooHoo on Thu 21.11.2013 20:21:52 (UTC+0200)

Samoissa kuteissa mieki raahusta joka paikassa, lenkillä en tosin käy, kun saan
tuosta työstä liikuntaa melkotavalla, enskahommissa taas on sitten pakko olla suojakamat
päällä ja saattais nahkarotsissa tulla pikku hikikin ::hihsmoke
Hautajasiin tai häihin jos tarvii mennä, ni sitte musta puku, valkonen paita ja juhlakenkinä
toimii luonnollisesti spittarit...

Ku ois tommosiin drape ja kunnon pulsarit ja läskärit. :drool:

On mullaki tallilla kuitenki tallikamppeet. Kukkaa ilikijäis kalliita vaatteita paskoo ja paskasen näkösenä kulkee ihmisten ilmoilla. :nope:

Susey

Onpas taas mukavasti rullaavia biisejä. Aina pitää vähän nyrpistellä kun huomaa että täällä vanhat rasvaletit taas intoilee keskenään mutta aina se vaan jalka vipattaa kun erehtyy kuuntelemaan.. :okahvi:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview