News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Jääkiekon SM-Liiga 2008-2009

Started by sahku, Sun 17.08.2008 19:27:19 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mille porukalle mestaruus?

Kärpät
6 (26.1%)
Blues
1 (4.3%)
Jokerit
1 (4.3%)
Tappara
1 (4.3%)
JYP
1 (4.3%)
Pelicans
0 (0%)
HIFK
1 (4.3%)
Ilves
1 (4.3%)
Lukko
0 (0%)
TPS
4 (17.4%)
Saipa
2 (8.7%)
HPK
0 (0%)
Kalpa
4 (17.4%)
Ässät
1 (4.3%)

Total Members Voted: 22

Voting closed: Thu 11.09.2008 19:27:19 (UTC+0300)

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Jarre

Carpe Natem

Mr.Lagavulin

Kannustan jokereita,hifkiä ja bluussia ja vain siksi, koska ne ei saa maataloustukia  :moi:

Ja Oulu on vaan aivan perseestä  :drag:
Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Jarre

Mä tykkäsin oulusta ku kävin siellä..sain naistaki kuppilasta  :sorry:
Carpe Natem

D-ude

Maataloustuet 2004 indeksissä...
Espoo 132 726€
Helsinki 230 310€

Joten pysyn kannassani ja totean periferian hävinneen tuossakin asiassa.

:umn:

Jarre

Totta munki osalta, harvemmin mä täältä oon naista kuppilasta saanu  :psycho:
Carpe Natem

Mr.Lagavulin

Viimeiset 15v kuunnellut tota maalaisten itkua "pääasia ettei helsinkiläiset voita", niin olen sitten muodostanut siitä oman kantani asiaan.
Tosin tämä meidän oma junttien kotimainen tuote, ei ole se mitä itse seuraan aivan äärettömällä mielenkiinnolla.
Sana juntti pitää myös sisällään helsinkiläiset fanit, jotka kulkevat sievin turvakengissä,adddun verrareissa ja näyttävät keskisormea ihmisille.

Odotan taas innolla mm-kisoja, kun siellä on katsomossa joku vitun apina suomalaisen seurajoukkueen paita päällä kannustamassa.
Samoin odotan innolla vääntöjä täällä, kun joku jokerifani puolustaa ja ylistää omiaan, vaikka MAAJOUKKUE PELAA.
Ei luulisi paljon olevan väliä kuka maalit tekee, kuhan voitetaan  :drunk:
Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

Jarre

Carpe Natem

The Änes

Ite tampereen seudulta syntyisin, sanon ylpeänä että ihan sama kunhan ei helsinki tai turku voita :psycho:

Itse asiassa olen saanut vihaisia katseita treellä ku on käynyt selväks että kannatan mielummin kärppiä ku ilvestä tai tapparaa :psycho:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview