BB 2008

Started by Lexa, Wed 27.08.2008 09:39:12 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Betonishamaani

QuoteNäin BB-asukit tienaavat!
Asiasanat: BB, Big Brother

MTV3:n Viihdeuutiset on selvittänyt BB-talon asukkien tulot. Viihdeuutisten mukaan tulokingi on omaa liikunta- ja järjestyksenvalvonta-alan tehtäviin keskittynyttä firmaansa pyörittävä Marko. Hän tienasi vuoden 2006 verotietojen mukaan 28 000 euroa.

Seuraavaksi eniten tienasi Viking Linen XPRS-aluksen risteilyisäntä Andreas, runsaat 24 000 euroa. Marian tienestit olivat 20 200 euroa, Johan tienasi 17 800 euroa, Risto 14 100 euroa, Marianna 14 000 euroa, Niko 10 500 euroa, Minna 7 400 euroa, Mia 1 600 euroa ja Harri 700 euroa.

Cheryll, Tero ja Marianne olivat nollatuloisia, kertoo Viihdeuutiset.
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

D-ude

tuossa on virhe!! Minna tienaa 12*50 000€ kuussa eikä 7 400€  :lach: :lach:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Kastori

Hanzuu

Minna,Marko& Risto häätöäänestyksessä. Minna ja Risto varmaan sanoo  :byebye:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

jamppa.

Quote from: Hanzuu on Wed 03.09.2008 16:21:31 (UTC+0300)
Toi Cheryll yllätti mut kyllä aivan täysin...

Just bongasin tän videon ja hieman meinasi hymyilyttää,varsinkin kun näin KOKO illan rietastelut  :psycho:
http://viihde.mtv3.fi/videot/index.shtml/uusimmat/televisio/?2008/9/141953
"Mulla on yleensä jonkinlainen taso" :jepso:

Brooke

Big Brother -kilpailija Johan on tulossa isäksi, kertoo 7 päivää -lehti. Lapsen äiti on 22-vuotiaan nuorukaisen entinen tyttöystävä.

Seiskan mukaan Johanilla ja tamperelaisella tytöllä on ollut pitkään on-off-suhde, mutta he ilmeisesti eivät seurusteleet Johanin astuessa taloon.

Kolmannella kuulla raskaana oleva ex-tyttöystävä on järkyttynyt Johanin toiminnasta BB-talossa. Mies on ollut intiimissä kontaktissa ainakin Minnan ja Mariannan kanssa.

- Hän jäi töistäkin sairauslomalle Johanin ensimmäisen illan toilailut nähtyään, Seiskalle kerrotaan.

IS

::osmoke

paavo

sirith

tredic

Quote from: nahkaparturi on Wed 27.08.2008 20:22:19 (UTC+0300)
Quote from: Diver on Wed 27.08.2008 19:48:54 (UTC+0300)
Quote from: Icola on Wed 27.08.2008 19:35:27 (UTC+0300)
Quote from: Diego on Wed 27.08.2008 10:38:09 (UTC+0300)
ajattelin vaan ilmottaa kun kaikkia kuitenkin kiinnostaa, en aio seurata ko. ohjelmaa sekuntiakaan  :kahvi:
Komps, tuommoisen paskan katsomiseen en elinaikaani tuhlaa, ei kiinnosta pätkääkään joku hassu talo foorumi jossa vajaat ihmiset tekee itsestään pellejä  :kahvi:
Täsmää ihan tänne ::osmoke
nyt täsmää :jees:

:psp:

Täsmää kyllä täälläkin  :jees:

Brooke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview