News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

V6 moottori

Started by peter, Thu 25.09.2008 18:23:43 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Melko mielenkiintoista. No, ranskis on ranskis. Meidän perheessä oolannin pussissa. Toimii hyvin vaikka nakkien kanssa.  ::hihsmoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


peter

Voisin suositella kaikille jolla on uudempi kuin 1996 vuosimallin auto, ostamaan vikakoodinlukija. Siksi tuo 1996, kun vanhemmissa ei välttämättä toimi. Säästää hintansa äkkiä takaisin.
Mulla tuo auto alkoi yhtäkkiä täristämään ja katalysaattorin varoituksia alkoi tulla ja moottorin varoitukset vilkkui. Mä aattelin että nyt se katti särkyi ja ties mitä.
Paikalliset korjaamot sanoi etteivät voi tehdä tuolle mitään. Ei pysty lukee koodeja heidän laitteet tuosta.
Merkkiliike ois ottanut pelkästä vika-analyysistä 47€. Sitten kaikki muut päälle.

Nyt mulla oli oma muutaman kympin maksanut lukija, jonka ostin jo joku vuosi takaperin.

Tuossa on siitä uudempi malli: http://www.elekma.com/index.php?main_page=product_info&cPath=163_151&products_id=875


paavo

Miten niitä tuloksia tulkitaan jos sama lukija käy monelle merkille?
Tarviiko kaikki lukijat läppärin kaveriksi?
niin paljon kysymyksiä...

peter

Quote from: kulli paavo on Tue 30.09.2008 18:50:26 (UTC+0300)
Miten niitä tuloksia tulkitaan jos sama lukija käy monelle merkille?
Tarviiko kaikki lukijat läppärin kaveriksi?
niin paljon kysymyksiä...
Kaikissa OBD2 protokollaa tukevissa autoissa on sama koodi samalle vialle, joka katsotaan sitten koodilistasta. OBD2 pitäs olla lähes kaikissa 1996 ja uudemmissa autoissa.

Ei tartte läppäriä tuon laitteen kanssa.

IsoPahaJolppi

 :angry: Kaikki nykyiset vankkurit missä on näitä sähköhäpäkkeitä, mitään ei tavan tallaaja itse pysty tekemään.

Muistan vielä järjestyksenkin, miten KAIKKI johdot meni mun ekassa autossa moottoriin


:think: koodilista... Ja mulla on -95:nen auto tai siis voorti...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen


paavo

Vielä on takuuta jäljellä, katsellaan sitten mitä voorti keksii
toi lukulaite kuulostaa fiksulta, jiidee kertoili puuhaavansa läppärin kanssa, siksi kyselin.

peter

Quote from: kulli paavo on Tue 30.09.2008 18:56:50 (UTC+0300)
Vielä on takuuta jäljellä, katsellaan sitten mitä voorti keksii
toi lukulaite kuulostaa fiksulta, jiidee kertoili puuhaavansa läppärin kanssa, siksi kyselin.
Onnistuu läppärilläkin, kun hommaa piuhan ja ohjelmiston.  :jees:

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Pokerface


peter


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview