News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

postaa kun tulet hulluksi..

Started by Betonishamaani, Fri 14.04.2006 04:56:19 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Kärsiikös sinne piuhoja vetää, vai olisko tarve langattomalle yhteydelle?
Jotkut ovat allergisia kaapeleille ::hihsmoke

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

paavo

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6433
Tuo vois sopia, tai vastaava.

Ostimme mummolle lahjaksi Soneran laajakaistan kerrostaloon ja se meni niin munilleen kuin voi mennä.
Ensin piti ostaa sen koneeseen home PNA kortti ja sitä edeltäneiden odotuksien jälkeenkään yhteys ei toiminut.

Pitkien soittoyritysten jälkeen sanoivat, että huoneistoliitymien myynti on lopetettu.
Voi vittu sentään. Yhteys ei toimi ja osta uusi reititin...odotellaan kytkentää viikkoja.!! :kerpele:

Emännän nettituttu puh.asentaja meni "luvatta" katsomaan sen talon jakamoa ja totesi ettei sinne mahdu kytkemään kaikkia liittymiä!!

No hän sitten potki asiaan vauhtia ja kävi vielä huoneistossa aikanaan laittamassa yhteyden kuntoon
Eikä tilauksesta menny kuin 4!! kuukautta.

Koittivat vielä laskuttaa toimimattomasta yhteydestä...saivatpa kuulla korvanmakeaa luurista. :angry:

Hanzuu

Kiitos ::lsmoke Löysin vastaavan jossa jopa mainittiin kaapelista,yleensä kaikissa lukee vaan se adsl ::nsmoke

Meille kaapelilaajakaista aukesi alle tunnissa sopimuksen allekirjoituksesta  ::hihsmoke  Toiminut todella hyvin ja vaikka tilattiin 3 meganen,silti antaa melkein 6 megaa,eli saa rahoillekkin vastinetta  :jepso:

paavo

Hienoa, että teillä toimii ja jos voin vielä olla avuksi.
Helpotti avautua Soneran munauksista.

Hanzuu

Paikallinen puhelinyhtiö tarjoaa kaistaa joten parempi toimia  :kerpele: Olen kyllä epäillyt et py:llä on sormet pelissä kun sonera,elisa ja dna tökkii ihan pirusti meilä päin,varmaan sabotoivat toisten palveluntarjoajien liikennettä  :serlokki:

Onhan tuo pahasusikin melkoinen MacGyver mut häiritään teitäkin välillä näillä "sarjassamme tyhmiä kysymyksiä" ::hihsmoke

paavo

Parempi minusta ruotia näitä ongelmia julkisesti.
Näistä oppii aina jotain. :jepso:

Puuha-Poika

paavo

Puuha-Poika

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview