Ford aiheiset videot, ja muut oikean automerkin valinneiden liittyvät itkut

Started by Pokerface, Sat 04.10.2008 00:03:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

No örtsin seattiin ei mahu puoletkaan mun työkamoista  edes puoli mukavasti, toi on mulla rajoite autoissa...kun ei voi olla tavallinen lyhytperä, vaan pitää olla vähintään keskikokoluokan farkku  :jees:

Ja kait noita esimerkkejä löytyy, ainoo noissa vanhoissa on että jos joku osa menee rikki ja et saa mistään ni mitäs sitten...  ::nsmoke
Carpe Natem

nyyyps

Ei ne osat hajoa yhtenään. Vain sillon ku kahen tunnin päästä on lähtö isolle ja tärkeälle asiakkaalle, perua et voi ja nimenomaan sinun ite pitää mennä. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Niin, siinähän se on, et ku on työkalut mukana, ni pakko se on mun mennä...ja muut on tod näk muualla päin suomea  :jees:

Ei siinä....pikkuauto kelpais hyvin mun kotitarpeisiin...joku fiesta tms....mut töissä ei käy...ja meillä ei oo työauto käytöntöä ollenkaan, muuten harkitsisin sitä vakavasti...tai on, mut se on sillei kökkö että ei siellei töitä pysty tekemään...vaan jos harvakseltaan kerran tai kaksi vuodessa tarttee autoa ni sit se työauto käy  :jees:
Carpe Natem

Jarre

Sen mie nyt oon päättänyt että kun uudempi auto tulee ni velkasumma ei saa alkaa kakkosella....eli siis alle 20k€...mieluiten alle 15k€  :jees:
Carpe Natem

Ruutupaitarakastaja

Quote from: --Jarre-- on Fri 11.02.2011 12:33:08 (UTC+0200)
Miulla on samanlainen kuin jurve juuri hankki ja noobi oli harkinnut, kelpo peli vaikke olekaan ihan uusinta mallia. Kontti on kiva ja käytännöllinen  :jepso:

Kulutus sais olla pienenpi, toivon että jurve ei ostannu 1.6 litrasta, vie enempi kuin seuraava koko  :jees:
Ostin.   :jepso: Kouluun tulee ajeltua muutenkin kimppakyydillä (oma vuoro n. 2-3 viikon välein) , niin kasvanut kulutus ei niin paljoa hetkauta. Sun ajokilometreillä varmasti huomaa kulutuksen helpommin. :)

Jarre

Quote from: Jurve on Fri 11.02.2011 12:58:16 (UTC+0200)
Quote from: --Jarre-- on Fri 11.02.2011 12:33:08 (UTC+0200)
Miulla on samanlainen kuin jurve juuri hankki ja noobi oli harkinnut, kelpo peli vaikke olekaan ihan uusinta mallia. Kontti on kiva ja käytännöllinen  :jepso:

Kulutus sais olla pienenpi, toivon että jurve ei ostannu 1.6 litrasta, vie enempi kuin seuraava koko  :jees:
Ostin.   :jepso: Kouluun tulee ajeltua muutenkin kimppakyydillä (oma vuoro n. 2-3 viikon välein) , niin kasvanut kulutus ei niin paljoa hetkauta. Sun ajokilometreillä varmasti huomaa kulutuksen helpommin. :)
Sinänsä muuten typerää että edes tekevät autoa mikä vie enemmän kuin tehokkaampi  :jees:
Joo, mun ajoilla alkaa jo huomaanaan tuon...oliko nyt ohjekirjan mukaan että ½ litraakin enempi vie sadalla kilsalla  :think:
Carpe Natem

nyyyps

Miten jarre sulla ei diiseli ole jo? :blink:
Vai onko?
Vaikuttaa niin kummalta perverssiltä että sinun kilometrejä ajat pensalla. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Ei oo rahaa nyt vaihtaa....kun en halua sitten vaihtaa mihinkään 600 000 ajettuun...menee ainakin kesään ellei ensi vuoteen  :sorry:
Carpe Natem

Juggernauter

Ford puma vois olla aika jännä veheje  :think: Ois ainaki harvinainen täälläpäin  ::hihsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview