News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Ford aiheiset videot, ja muut oikean automerkin valinneiden liittyvät itkut

Started by Pokerface, Sat 04.10.2008 00:03:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Señorita iCola

QuoteTekniikan Maailma on testannut urheilullisempia automalleja Ahveniston moottoriradalla Hämeenlinnassa jo pitkään. Radan korkeuserot ja erilaiset mutkat ovat haasteellisia hyvillekin autoille. Ajotuntumien ohella moottoriradalla saadaan "kellotettua" kierrosajat myös elävän kuvan kera.

KIERROSAJAT NOPEUSJÄRJESTYKSESSÄ:

AIKA   MERKKI   MALLI   AJOPVM.
1:32,8   Audi    R8 V8    6.8.2009
1:32,8   BMW   325i Xtreme    6.9.2008
1:33,8   BMW    M3    29.9.2009
1:34,8   BMW    M3 Cabriolet    29.5.2008
1:35,4   Audi   TT RS Cabriolet    6.8.2009
1:35,6   Mercedes-Benz   SL 63 AMG    29.5.2008
1:36,0   Lotus    Elise 1,8    22.9.2008
1:36,4   Nissan   350Z   6/2004
1:36,6   Audi    S5    6.8.2009
1:37,3    Audi    S4    6.8.2009
1:37,3    Chrysler    Crossfire    6/2004
1:37,8    Ford    Focus RS    29.9.2009
1:38,1    Mazda    RX-8    6/2004
1:39,1    Audi    TT 2,0 TDI   15.10.2008
1:39,5    Mercedes-Benz    CLK 63 AMG    2006
1:39,9    Audi    A5 3,0 TDI Cabriolet    6.8.2009
1:39,9    Renault    Laguna Coupé    29.9.2009
1:40,0    Honda    Civic Type R    29.9.2009
1:40,0   Volkswagen    Scirocco 2,0 TSI DSG    15.10.2008
1:40,1    Mini    John Cooper Works    8.9.2009
1:40,3    Seat    Leon Cupra    29.9.2009
1:40,6    Jaguar    XF 4,2 V8 SV    29.5.2008
1:44,0    Seat    Ibiza Cupra    2007
1:44,5    Alfa Romeo    159 3,2 Q4    2006
1:45,8    Mitsubishi    Colt Ralliart   29.9.2009
1:56,1    Smart    Brabus    29.9.2009

Kummasti tuo etuvetoinen paska tuolla kierrosajoissa vaan potkii, ei paljoa jää mm. audin tehokkaammille nelivetomalleille...  :psp:
Voishan se ollakkin nelivetona nopeampi tuo viissatanen, vaan on siinä tasauspyörästö jo vähän kehittyneempi kuin 80-luvun tehohirmuissa jolloin ei kannattanut olla yli kahtasataa heppaa etuvedossa.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Örtzi

Nuo ajat eivät kerro mitään, jollei ole samana päivänä samanlaisissa olosuhteissa kellotettuja.
  ::smoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Señorita iCola

Quote from: Örtzi on Tue 30.03.2010 18:56:08 (UTC+0300)
Nuo ajat eivät kerro mitään, jollei ole samana päivänä samanlaisissa olosuhteissa kellotettuja.
  ::smoke
Joo eihän toki, mutta ihan fakta on että tuo paska hakkaa monet samantehoiset takavedotkin radalla.
edit ja minäkin kyllä tykkään ja kannatan takavetoisia urheiluautoja ei sen puoleen...  :psycho:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Örtzi

Sen verran vielä, että edelleen etuvetoinen paska. Jos tuon olisi tarkoitus olla edes jotenkin varteenotettava urheiluauto, niin olisivat tehneet sitten nelivetoisella tekniikalla.  :kahvi:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Señorita iCola

Quote from: Örtzi on Tue 30.03.2010 19:00:22 (UTC+0300)
Sen verran vielä, että edelleen etuvetoinen paska. Jos tuon olisi tarkoitus olla edes jotenkin varteenotettava urheiluauto, niin olisivat tehneet sitten nelivetoisella tekniikalla.  :kahvi:
Joo ihan samaa mieltä kyllä, että pitäisi olla neliveto jos oikeasti pitäisi urheiluauto tehdä  :jepso: Vaikkakin on jo tasauspyörästö sen verran pitävä että lähtee kuin läski säkkituolista... Varmaan fordin tuntien hinnassa haluavat nekin muutamat sataset ja tonnit säästää kun ei raaski nelivetoa laittaa  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Örtzi

Tuo voi olla vaikka kuinka nopea ja vaikka mitä, mutta etuvetoisena tuolla ei koskaan saa sellaista kaarreajo-"riemua" kuin taka-ja nelivetoisilla. Kyllä kunnon urheiluautolla pitää kunnon powerslide onnistua, muuten tuote on torso paska.  :jees:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


nyyyps

Kyllä tuo ärrässä ittiäki vois houkuttaa, mutta alle sataviiskymmentäkaakkiset on ainoita etuvetosina huolittavia. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Quote from: Örtzi on Tue 30.03.2010 19:06:02 (UTC+0300)
Tuo voi olla vaikka kuinka nopea ja vaikka mitä, mutta etuvetoisena tuolla ei koskaan saa sellaista kaarreajo-"riemua" kuin taka-ja nelivetoisilla. Kyllä kunnon urheiluautolla pitää kunnon powerslide onnistua, muuten tuote on torso paska.  :jees:
Kyllähän se on kylkimyyry suotavaa ilman käsijarrun punomista jos sporttisesta ajosta puhutaan  :psycho: Mikä lie sitten kun ei oo intoa monillakaan valmistajilla alkaa takavetoja tekemään, vaikka nykytekniikalla alkaa niissäkin etenemiskyky olla jo ihan kohdillaan. Tai miksei vaikka nelivetoversioita tehokkaiden autojen rinnalle, löytyis varmasti asiakaskuntaa jotka siitä sen muutaman tonnin enempi ois valmiita laittamaan taalaa tiskiin.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Señorita iCola

6,52l/100km oli viikonlopun reissun keskikulutus. Tuossa lukemassa kaupunkiajoa muutama kymppi ja yli 200km moottoritieajoa.. Saattais jopa päästä alle kuudella kun oikein yrittäisi ja ajaisi alle satasta koko matkan  :psycho:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview