Ford aiheiset videot, ja muut oikean automerkin valinneiden liittyvät itkut

Started by Pokerface, Sat 04.10.2008 00:03:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 24 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Griffin

Veikkaan että ole riittävän selvillä asiasta, veikatakseni...niin kuin veikkasin :D

Donkey

Quote from: Griffin on Thu 30.12.2010 22:06:49 (UTC+0200)
Veikkaan että ole riittävän selvillä asiasta, veikatakseni...niin kuin veikkasin :D
Mie en ole selvillä enkä selvänä, mutta ei se mitään, tarina jatkuu...
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Örtzi

Juu, kiva oli keli kun emännän autoa kävin katastamassa. 10 astetta pakkasta ja vesisade.. Eeii ollu liukasta..  :psycho:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

paavo



Señorita iCola

Uusia talvirenkaita alkais mieli tekemään, lunta kun tulee tälleen enemmälti niin meinaa ruveta urissa hakemaan  :psycho:
Noh rahaa kun ei satu olemaan niin pitänee pärjätä ensi talveen asti  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

PajakkiVasseli.com

Vittu kun sä et tiedä tuosta vetelystä mitään. :psp:

Tuolla Hondalla ajo on yhtä helvettiä talvella,ei mene suoraan sitten millään ja vähääkään uria tiessä. :psycho:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview