Ford aiheiset videot, ja muut oikean automerkin valinneiden liittyvät itkut

Started by Pokerface, Sat 04.10.2008 00:03:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

jta

Kyllä mä tuon minkkisen tekeleeksi muistelisin. En tuota oo kyllä vuosiin enää nähny täällä päin liikenteessä ja joskus muistaakseni netissä tavannu tuon että saattais olla johonkin etelään eksyny tuo auto. Harmi kun en siitä pinkistä adidas raidoittusta ladasta kuvaa löytäny.  :psycho:

paavo

Taitaa olla loppu mun 2-veto autoilu. Ei ole kummoinen töppyrä tuossa meidän tienhaarassa ja siihen on huonon näkyvyyden takia pakko pysähtyä.
Ei meinaa päästä liikkeelle ja jollei ole aurattu, pitää katsoa tuleeko autoja, sitten äkkiä pakittaa ottamaan uutta vauhtia.

Ei auta oli esp päällä tai pois, uudet renkaatkin.  Kärryn kanssa ihan toivotonta etenkin työmailla. :facepalm:

Jotenkin tuntuu että Tarnsportterit oli parempia etenemään, varsinkin liikkeellelähdöissä.
Ne vaan on liian pieniä mulle.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

paavo

Joku isompi 4x4 paku, en ota kuorma-auto luokkaan kuuluvia vaikka saisi halvemmalla.
Volkkari tai ransitti olisi kai ainoita harkittavia.
Mersuun on menny usko ja muita asiallisia ei taida olla. :think:

PajakkiVasseli.com

Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

paavo

Crafter olisi juu, mutta hinta on muikea ::osmoke
Pitää katsella mikä on tilanne vuoden loppupuolella, toi tulee olleeksi sen 3 vuotta toukokuussa.

PajakkiVasseli.com

Kalliita ovat,mutta itse ainakin tykkäsin ajaa.Ja mahtuu tavaraa. :psycho:

Oli sillä isoimmalla Tdi koneella ja neliveto.Poistuu aika hyvin pakuksi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview