News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Postaa kun harrastit seksiä 2.

Started by Diver, Tue 14.10.2008 16:39:21 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GILlian

Sit meil on vähä erilainen tuo käsitys tuosta alistamisesta..mut ei se mitään  :friends:

nahkaparturi

Quote from: Brooke on Fri 25.09.2009 09:44:04 (UTC+0300)
Mun mielestä se on jos eritteet ruikataan päin pläsiä  ::nsmoke
Siulla on vielä kovin kevyt mielikuva alistamisesta :goofy:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

GILlian

Quote from: nahkaparturi on Fri 25.09.2009 09:45:24 (UTC+0300)
Minust sen voi laskee jollai taval alistamiseks siin vaihees ku toinen hanskoo naamalle sinul ollessa kädet sidottuina ja ukko toisel kädel repii sinuu tukasta pään taakse..

Brooke

Ei se minun mielestä vaan kuulu naamalle. Mitä kivaa siinä on, ymmärrän kyllä että miehen ajatusmaailmassa on kiva nähdä kun se lentää, mutta aika typerä olo siinä on olla naama lähmässä  ::smoke

GILlian

On tuoki totta...mut omasta puolestani jos puhun ni se on pieni osa toisen toiveiden huomiointia..eipähä tarvii yskiä ja pomppia seuraava tunti, et toverit tajuaa tulla ulos.. :kahvi: se on NIIIIN raivostuttavaa..

Brooke

En ymmärrä sellasia toiveitakaan, että miks pitää toivoa jotain sellaista mistä toiselle tulee epämukava olo  ::osmoke
Vastaavasti nainen vois valuttaa oikein sylkiklimpin miehen naamalle...

GILlian

No, minul siit ei tuu mitenkää epämukava olo..ei se minuu häiritte...mut tottahan miehen on ymmärrettävä jos toinen ei piä siitä..se kuuluu parisuhteeseen, et ymmärtää toista.

Memme

Mä olen antanu miehelle luvan tehdä seuraavaa.. : Se saa ottaa mun tukasta sellaisen napakan otteen silloin kun mä saan luvan imuttaa sen kullia. Ja samalla saa kiihottaa mua läpsimällä pakaroille niin että ne rupeaa pikkasen punottamaan. Minäkin läpsäsen miestä pakaroille, koska se kiihottaa sitä valtavasti :jepso:
Tykkään siitä läpsimisestä, varsinkin kun olen doggystyle- asennossa. Siinä mies voi ottaa ranteistani kiinni ja sitoa ne selän taakse yhteen ::lsmoke Mä olen silloin täysin vietävissä..

Tuo läpsiminen+hiuksista kiinni pitäminen ovat osoittautuneet jo aikoja sitten todella toimiviksi jutuiksi meidän välillä. Kumpikin tietää kuinka lujaa ne voi tehdä (ja mikä taas on liikaa) :jepso: Jo seurustelun alussa puhuttiin asioista niiden oikeilla nimillä ja kerrottiin mistä kumpainenkin tykkää. Ja mistä vielä haaveilee.. No, haaveetkin kerettiin toteuttaa monesti ensimmäisen seurusteluvuoden aikana  :jepso:

Señorita iCola

Quote from: nahkaparturi on Fri 25.09.2009 09:45:24 (UTC+0300)
Miullakin tulee alistamisesta vähän erilaiset mielikuvat mieleen  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Brooke

Helppo sanoo jos ei tarvi sellasia fantasioita toteuttaa  :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview