Joko talvirenkaat vaihettuna?

Started by D-ude, Thu 16.10.2008 19:26:19 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

furioso

ei tänne kesäkeliin vielä viitsi laittaa piikkejä kulumaan.jospa kuukauden päästä.. ::smoke

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Señorita iCola

Quote from: D-ude on Sat 01.11.2008 09:55:06 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Sat 01.11.2008 09:38:29 (UTC+0200)
Quote from: D-ude on Sat 01.11.2008 09:35:37 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Sat 01.11.2008 09:33:23 (UTC+0200)
Lännen raktorit  :drool:

Noh onhan niitä ihmisiä myös täällä idässä joilla ei autolla ajo ole hallussa, mutta onneksi itse olen täydellinen kuljettaja  :nykytaide:  :psp:
Sama vika. se kolarini oli kitkarenkaiden syy :psp:
Miekin kerran penkkaan täräytin sierralla kun ei tehot riittäneet kaasulla kääntöön siinä mutkassa, puski vaan eteenpäin  :psp:
Kerran -95 vetasin c-mallin kadetin tolpanympärille, ku saakeli oli se tolppa pantu -60 luvulla liian lähelle tietä jossa leikin kaasulla. 1.2 vääntökäyrä oli liian jyrkkä ja perä irtosi ja se väärin sijoitettu tolppa oli just meikän suunnitteleman sladireitin varrella :psp:
:lach: Se on kun ei ole osattu ajatella oikein noita tolppia aikoinaan  :nono:

Kerran sitten myös vetäisin sierralla penkkaan, tällä kertaa tehot riittivät kaasulla kääntämiseen, mutta mutka oli suunniteltu väärin, se vietti monta astetta ulkokurviin päin ja auto luisui perä edellä penkkaan, syytän tapahtuneesta myös rengasvalmistaja Gislavedia jonka north frostit eivät tilanteessa tarjonneet riittävää pitoa sivuttaissuunnassa, vika ei ollut minun ollenkaan  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

Jos kainuussa joku kolistelee, niin en on niitä, jotka on tulhet etelästä talvivaarhan :psp:

Itsehän olen vetänyt penkkaan vain yhdesti, kun se saatanan käsijarruvaijeri meni zippakurvissa poikki. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

furioso

eiköhän pohjoisen ihmiset osaa ajaa ihan omat kolarinsa.. ::smoke

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Hanzuu

Quote from: Icola on Sat 01.11.2008 09:16:15 (UTC+0200)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810318520618_uu.shtml pohjoisessakaan ei osata ajaa autolla, heti kun lunta tulee niin sekaisin menee kaikki  :hahaa:  :hahaa:

:ras:  Eilen oli kyllä niiiiin törkeen huono keli et siinä olis kuka tahansa voinut törttöillä,olipa ilmansuunta mikä tahansa.Onneksi oma ukko luisteli kesäkumeilla ehjänä kotiin  :jees:

Quote from: D-ude on Sat 01.11.2008 09:18:36 (UTC+0200)
Pohjoisessa??? Kaunuu ja pohjanmaa  :lach: :lach:  Luetaan kastiiin: Etelän immeiset :toktok:
::osmoke Perin kummallinen lausunto,en suostu olemaan etelän immeinen,mie oon pohjosesta,ainakin luulen niin  :think:

Niin ja juu...kumit vaihtui tänään  :jees:

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

D-ude

No kö hanzuu se on nii, että jos ei asu lapinläänissä niin ei ole pohjoisen ihmisiä :sorry: Ja katoppakö sie asut etelämpänä joten saan sinua sanoa etelässä asujaksi. Samoin kun mie olen läänin pohjoisosassa asujista ehta city boy ja etelän hedelmä  :psycho:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Señorita iCola

Nyt on talvislicksit alla  :nykytaide: Onhan noissa vielä pinttoo ja nastoja ainakin alkutalveksi...
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

D-ude

jos loppuu nastat, ota pois gummit vanteelta, ammu tykkerttejä läpi sisäpuolelta ulospäin rengas täyteen, pane sisäkumi ja nosta vanteelle. On rautaa gummissa  :drool:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview