News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Joko talvirenkaat vaihettuna?

Started by D-ude, Thu 16.10.2008 19:26:19 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Pian noi ransustakin kuluu, mutta ajan uhalla tämän talven noilla.

unikeko

Vanhassa mazdassa pitää parivuotta vanha kitka riittävän hyvin, pysäytin 5 autoa, ja jäi vielä sentti varaa edellä menneeseen kuorkkiin  :jepso:

Itellä tuli aavistus sinistä väriä takapuskuriin, takanaolevalta hajos puskuri ja väänty 1 keulan palkki kun lävisti ittensä mun peräkoukkuun,
ja tietysti siellä oli vielä kolme autoo sen takana, puskurit päreinä.  :lach:

Näin kävi sunnuntaina ku joulun vapailta tulin  :jees:

Totesin siinä, että mulla ei oo mitää vaatimuksia, ja jätin numeroni kaikille osallisille ja lähin jatkamaan matkaani.
Vähän huvittaa ku piti ajella metrin turvavälillä jäistä tietä.

Eniten huvitti/vitutti se että olin viimesen puolen tunnin aikana vinkkaillu takanatulevalle siitä turvavälistä.
Ensin pesemällä tuulilasia, väliä tuli muutamaks minuutiks.
Sitten jättämällä kunnolla väliä edellämenneeseen, ja polkasemalla sen jälkeen vähän vauhtia, pinten ohjausliikkeiden kanssa, perä vipatti ku kalan pyrstö. väliä tuli mutta taisi johtuu siitä, että takanatulija pelkäs et multa lähtee auto käsistä.
Sitten polkasemalla reippaasti jarrua, ja juuri ennen ku osu, ni polkasin kaasua ettei tule perään (jolloin minä olisin ollu syyllinen). tämä viimenen temppu sai aikaseks järkevän turvavälin, mutta ei sekään näköjään riittänyt  :jees:

Perkule ku nuohoovat perässä, jollei ajele ite järjetöntä nopeutta  :kerpele:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

paavo

Vituttaa kun tyhjälläkin tiellä ja motarillakin pitää ohituksen jälkeen palata nokan edestä takas omalle kaistalle.
Paskaa lasin ja hioo lasia ja nokkaakin samalla.
Miksi ei voi ajaa hiukan pidemmälle?

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Jarre

Tuo lähellä ajaminen vituttaa muutenki, vittuako sitä pitää mun auton puskuria samalla puhdistaa....perässä roikutaan ku mikäkin hinattava mut ei oo aikomustakaan ajaa mua nopeammin, pelkästään siinä ihan lähellä... :kerpele:
Carpe Natem

kenny

Quote from: --Jarre-- on Wed 31.12.2008 17:26:19 (UTC+0200)
Tuo lähellä ajaminen vituttaa muutenki, vittuako sitä pitää mun auton puskuria samalla puhdistaa....perässä roikutaan ku mikäkin hinattava mut ei oo aikomustakaan ajaa mua nopeammin, pelkästään siinä ihan lähellä... :kerpele:

Täälläpäin niitä kans tuntuu piisaavan   :jees:

Mulla on ollut nykyään tapana hidastaa vauhti esim. 90km/h  nopeudesta johonkin kuuteenkymppiin....

Sitten alkaa pitkien vilauttelu takana ja ajetaan edelleen perseessä kiinni     ::hihsmoke   Siellä sitten roikkuu 

Atomisaattori

Yleensä ajelen +10 nopeusrajoitukseen. Jos vielä tuossa vaiheessa joku alkaa puskurissa nuohoamaan, jarrutan tasan rajoituksen mukaiseen vauhtiin ja siinähän sitten körötellään kaikki yhdessä  ::lsmoke

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Neponen

ajakaa ihmeessä vain 30km/h niin varmasti oppivat perseessä kiinni ajamisen  :psycho:
Jos joku pyrkii ohi ajakaa kovempaa mutta muistakaa hidastaa takaisin 30:n  :nykytaide:
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

IsoPahaJolppi

Tuli tuossa joku aika sitten paikalliselta peukkupaarilta skootteripojat kantaan roikkumaan...
Oli ihan välttämätöntä alkaa pestä tuulilasia, kun huomasin, että niillä oli kypäristä visiirit auki...
Suuttimet on suunnattu siten, että 120 vauhdissa suihku osuu just silmien korkeudelle, 60 vauhdissa menee koko satsi yli katon, jos ei silleen lirputtamalla laske sitä vettä lasille....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview