Joko talvirenkaat vaihettuna?

Started by D-ude, Thu 16.10.2008 19:26:19 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-teme-

Quote from: paavo on Sat 23.10.2010 22:23:26 (UTC+0300)
Jos jotain kehutaan niin oletuksena on omat gummit. :jees:

Nyt kun meni vituiksi se Vannetukun homma (sain rahat takaisin) niin pitänee marssia riksuun johonkin rengaspuljuun kärryn kanssa ja tuumata
jotta tohon nastat vanteineen.. hopi hopi. ::smoke

Ei mulla oo varaa ostaa nokialaisia :psp: mut ehdottomasti parhaimmat kitkat millä olen ajanut :jepso:

paavo

Joopa, en minään aina ole ostanut parhaita renkaita. Monet vuodet meni pinnatuilla.

Tänään kypsyi ajatus hankkia ransittiinkin uudet kumit. Ei ole jääpitoa lainkaan ja pitäisi vielä kiskoa painavaa kärryä. :parku:

nyyyps

Ei ihme ettei ole pitoa ku yhtenään kehut miten posket hakkaa takaraivoa kiihytellessä. Älä paina sitä kaasua niin mahoton, vaikka yrittäjä-mustangi oliski. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Olen hellävarainen kuski, minkä minä teen jos murhaava vääntö yrittää viedä autoa :shock:

En minä voi kaahata kun työkalut lentää hyllyiltä jne. Ihan rauhallisesti menen. :jees:
Ei tosiaan ole pitoa enää minkään vertaa noissa kumeissa, osa nastoistakin puuttuu.

Atomisaattori

Nastattomat nakit sitä tuli itsekkin laitettua alle. Parissa pyörässä ei sisäsyrjältä löytynyt kuin muutama katkennut nasta.
Ulkokehällä siiten saattoi olla jopa puoli kierrosta nastoja tallella  :drool:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

paavo

Joo, ei noitten kanssa pärjää kun tänäänkään aamulla ei kärsinyt kaasuttaa tai jarruttaa. Aina oli joku bitti poikittain tai auto veteli.

nyyyps

Mulla olis laaturenkaat myyä. Voin myyä pelkät kumetki, mutta vanteet tulee sitten kaupan pääle.
Ja ei tietenkään ole c-rengas. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Mikähän tuossa oli, joku 215... C 16 Ihanan kalliit gummit.
ja edelleen se jarrullisen kärrin setti puuttuu.

Juggernauter

Renkaat "piti" käydä vaihtamassa  :facepalm:
Ehtii varmaan nastat lähtä ennenkuin tulee oikeaa lunta.
Ja merkinkin nyt katoin. Barumit  ::osmoke

kenny

Ajoin auton verstaalle (20km.), hurutin talvirenkaat auton vierelle, avasin
takalaatikon ja huomasin että talvigummien pultit jäi kotio.

:psp:  Jos sitten enskerralla menis paremmin

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview