News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Urheilutietovisa

Started by Poslari, Fri 17.10.2008 21:54:28 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jem

Ruutupaitarakastaja

Oisko niitä sitten tullut lisää sitten viime lukemani? En lähde enää suuremmin arvailemaan joka lukua. Varmaan sitten vähän yli parinkymmenen.

sorza

riippuen milloin viimeksi on luettu...tietolähteeni ei ole aukoton...voin myös minä olla väärässä...
detroitissa 2008 mestaruuden voittaneiden (x määrä pelaajia) ruotsalaisen jälkeen ei uusia ole tullu...

Ruutupaitarakastaja

Quote from: sorza on Wed 17.02.2010 00:33:45 (UTC+0200)
riippuen milloin viimeksi on luettu...tietolähteeni ei ole aukoton...voin myös minä olla väärässä...
detroitissa 2008 mestaruuden voittaneiden (x määrä pelaajia) ruotsalaisen jälkeen ei uusia ole tullu...
Ainiin se vuosi. :facepalm: Olen halunnut unohtaa sen vuoden stanley cup-finaalit täysin. Niitä hurreja oli joukkueessa kaikkiaan 6 tai 7 ja penguins hävisi sinä vuonna. Olisko niistä 2-4 liittynyt klubiin? Joku 21-23 kappaletta siis jos oon lueskellut noita muutama vuosi sitten viimeksi.

Donkey

Uutta pukkaa...
Kysymys kuuluu; Missä urheiluvisailu/huumoriohjelmassa on esitetty seuraava videopätkä aika usein erään jäsenen toivomuksesta?

http://www.youtube.com/watch?v=HPy0vPye2EY#
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

sorza

no menkööt...
21 ja vain 9 ruotsalaista...
tuplan omistaa sellaiset rivipelaajat kuin forsberg, larionov, fetisov...
(pelottaa tämän vuoden kannalta sillä minun muistini mukaan ruotsi on voittanut ainoat 2 olympiakultaa kun forsberg on ollut kemuissa mukana...ja forsberg on muistini mukaan edustanut kaksissa kisoissa...korjatkaa jos olen väärässä...)

ja vastaus kysymykseen...kysinen fraasi kuului globenissa timo jutilan iskiessä 4-0 maalin? eli SE ON SIINÄ

Donkey

Quote from: sorza on Wed 17.02.2010 10:41:49 (UTC+0200)
no menkööt...
(pelottaa tämän vuoden kannalta sillä minun muistini mukaan ruotsi on voittanut ainoat 2 olympiakultaa kun forsberg on ollut kemuissa mukana...ja forsberg on muistini mukaan edustanut kaksissa kisoissa...korjatkaa jos olen väärässä...)

ja vastaus kysymykseen...kysinen fraasi kuului globenissa timo jutilan iskiessä 4-0 maalin? eli SE ON SIINÄ
Ilmeisesti oli liian helppo kysymys?
Keksitääs parempi tilalle.
Minkä niminen ja minkä lajin urheilija lopetti aktiiviuransa vuonna 2007 sairautensa vuoksi? Vinkkinä, että sairaus tunnetaan nimellä IBD.

E: Kysymystä täydennetty.
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

sorza

perkele oli tarkoitus vain tarkistaa olinko taudin jäljillä oikein niin sieltähän urheilijan nimikin löytyi...  :facepalm:
joten pidän turpani kiinni...

jem

no menkööt...

22 mun lunttaukseni mukaan

sorza

Quote from: jem on Wed 17.02.2010 11:04:56 (UTC+0200)
22 mun lunttaukseni mukaan

aa...mitähän sitä tuli oikein ajateltua...varmaan yön peleillä jotain merkitystä... (SELITYKSIÄ)
kiitos korjauksesta...

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview