40" taulu tv..

Started by Pokerface, Wed 10.12.2008 22:25:48 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

LG 50" on ollut kohta vuoden.
Tunteja on paljon takana, se on aina päällä kun olen kotona ja vaikkei uskoisi, olen joskus kotonakin.

Kastori

on mullaki tuosa tunteja.. monesti päällä kun aamulla soffalta herää..  :psycho:

Ruutupaitarakastaja

Mulla on tuo 4606-sarjan philipsin 32" malli. Onhan se vähän rimpula kooltaan, mutta oli halvin 100 Mhz fullhd mihin lompakossa oli varaa. Valinnassa kannattaa painottaa siihen, mikä silmään tuntuu kaikkein parhaimmalta.

Örtzi

32" kuvaputki Sanyo. Kai joku 8-10 vuotta vanha. Vielä pelaa.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Susey

Elekee sitten ostako niitä muka100Hz telkkareita, "Clearmotion" ja "CrystalClear" pitäisi kieltää mainonnassa lailla mutta Suomessa ollaan vähän myöhässä :jees: Telkkarin takaa kannattaa aina tarkastaa onko paneeli 50Hz vai 100Hz, jos on vain 50Hz niin bluray-leffat, pelit ja muu HD-materiaali näyttää paikka paikoin aika karmivalle :jees:

paavo

Susey

Quote from: paavo on Tue 14.02.2012 18:08:43 (UTC+0200)
50Hz on juuri sopiva ylläpitoon kuuluville
Ja sittenkin pitää katsoa elokuvat hidastettuna :hihi:

Kastori

Señorita iCola

Miksi pitää olla 100hz kun se laitetaan kuitenkin soittimen kanssa pelaamaan 24 ruudun taajuudella, tai voihan sen pakottaa siihen sataan jolloin se joutuu arpomaan 3/4 ruuduista tyhjästä, jolloin virheet vaan lisääntyy? Ei leffateattereissakaan lyödä valkokankaalle sataa kuvaa sekunnissa koska se näyttäisi perseeltä ison kankaan tuodessa virheet entistä enempi esille.

Jonkun suttuisen telkkarilähetyksen kanssahhan nyt on ihan sama kun se ei näytä miltään jokatapauksessa.
Noissa mennään yhtälailla perse edellä puuhun kuin että lähetään valitsemaan kaiuttimia amisperiaatteella, eli paljon niissä on watteja, lukemat kun on kivat niin silloin on hyvä  :psp: Tämähän on vain toki minun amatöörimielipide, jos tekee mieli niin ostaa vaikka 600hz töllön nii voi kehua kavereille  ::hihsmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Örtzi

Mulla on tuo kuvaputki 100hz. Ihan hyvä. Hitech.  :nykytaide:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview