40" taulu tv..

Started by Pokerface, Wed 10.12.2008 22:25:48 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Ei kannata rahaa laittaa telkkariin, ku halvemmalla saa ihan yhtä kestävän. :think:
Elinkaari niillä niin lyhyt, ettei kannata tonnia maksaa siitä, minkä saa kolmella sadalla. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Quote from: omglolnoob on Sun 13.12.2009 10:59:40 (UTC+0200)
Ei kannata rahaa laittaa telkkariin, ku halvemmalla saa ihan yhtä kestävän. :think:
Elinkaari niillä niin lyhyt, ettei kannata tonnia maksaa siitä, minkä saa kolmella sadalla. :think:
Kyllähän tuommonen leditöllö kestää moninverroin pidempään kuin tavan taustalampulla oleva. Ja ne kolmen sadan töllöt ei oo full-hd laatuisia yksikään.
Oma maksoi 650 ja onhan tuo jo neljä kuukautta kestänyt  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

peter

Mun 37" philips maksoi muutama vuosi sitten tingittynä 3590€  :psp:

nyyyps

Niinvaankun sitä mietin, että nämä hyökkäysvaunun kokoset itäsaksalaiset toimii vieläki, vaikka 30 vuotta on jo mittarissa helposti, ja siitäki kuitenki ääni kuuluu ja kuva näkyy, mutta että nuille taulutelkkareille ei kaiketi voi povata yhtä hyvää elinikää. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

peter

Mutta kun ei se nykyään riitä että ääni kuuluu ja kuva näkyy.  :nope:


nyyyps

Juuei, mutta että samanlaisia ydintuhon kestäviä ikiliikkujia ei ennää tehhä, ja se on tyhymää. Niin siksi hitottaa laittaa rahaa semmoseen, jonka tietää että hajoaa "liian aikasin". :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

jos liikaa miettii sitä että kuinka kauan kampe kestää mitä nykyään ostaa ei kai kantsis enään mihinkään sijoittaa... :kahvi:

Mut en mä mitään monen tonnin töllöä oo ostamassa, alle tuhat euroa pitää olla hintalappu, ku pitää muutaki ostella samaan aikaan  ::nsmoke
Carpe Natem

kenny

Katselin hieman vaihtoehtoja   :think:

Samsungin 55"  fullHD ledi töllö maksaa n. 3500e

Panasonicin 50" FullHD plasma maksaa noin 1500e   

:think: Ja tuossa plasmassa on kuvanlaatu samaa tasoa samsungin kanssa ja saman tason varustelu muutenkin :jees:

Örtzi

Kuluttaa enemmän sähköä tuo plasma. Viherpiiperot ei tykkää.  :psp:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Kastori

mulla on panasonic 42 plasma.. ja harvoja elektroniikkaostoksia mihin olen täysin tyytyväinen..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview