Postaa kun naitattaa Vol. 2

Started by Lexa, Sat 07.02.2009 12:28:52 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Memme

Quote from: paavo on Sat 31.07.2010 20:17:48 (UTC+0300)
Voishan tuota ajatella että nostaa kytkintä jos ei seksielämä suju. Ei sulla ainakaan mitään hävittävää ole, mies ei tuo taaloja taloon eikä hoida seksihommia.
Jokseenkin hyödyttömälle tuntuu täältä ajatellen :think:

Anteeksi jos kuulostaa tylyltä, mutta noin se taitaa olla jos analyyttisesti ajattelee.
Ei kuulosta tylyltä  :nopsu:
Enhän minäkään tuo taaloja taloon. Kumpikin on eläkkeellä erinäisten sairauksien ym. juttujen takia.
Ja kun ei pysty petihommiin niin ei pysty. Jo pelkkä läheisyyskin tuntuu ihanalta.. On vaan toisen kainalossa ja kuuntelee toisen tuhinaa kun nukkuu..  ::lsmoke

nyyyps

Onhan Memmen miehellä oma rankka historiansa, ja sen sivuoireenahan on, että voi libidonsa menettää loppuelämäksi.
Ja järjestelyjähän löytyy - molempien kompromissi.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

spuge

Kaikki kunnia memmelle ja miehelle,mä en itse pystyis noin elämään.

NaiNeN

Quote from: spuge on Sat 31.07.2010 23:10:11 (UTC+0300)
Kaikki kunnia memmelle ja miehelle,mä en itse pystyis noin elämään.
Ihan samaa mietin  :jees:
Toki ihmisillä on kovin erilaiset halut, mutta kai mulle on tuo seksi niin kamalan tärkiää etten pystyis ilman olemaan.
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Dakota

Kyllä. Mut nyt ei voi, ukko nukkuu ja miula on menkat.

Dakota

Quote from: Memme on Sat 31.07.2010 23:00:25 (UTC+0300)
Quote from: paavo on Sat 31.07.2010 20:17:48 (UTC+0300)
Voishan tuota ajatella että nostaa kytkintä jos ei seksielämä suju. Ei sulla ainakaan mitään hävittävää ole, mies ei tuo taaloja taloon eikä hoida seksihommia.
Jokseenkin hyödyttömälle tuntuu täältä ajatellen :think:

Anteeksi jos kuulostaa tylyltä, mutta noin se taitaa olla jos analyyttisesti ajattelee.
Ei kuulosta tylyltä  :nopsu:
Enhän minäkään tuo taaloja taloon. Kumpikin on eläkkeellä erinäisten sairauksien ym. juttujen takia.
Ja kun ei pysty petihommiin niin ei pysty. Jo pelkkä läheisyyskin tuntuu ihanalta.. On vaan toisen kainalossa ja kuuntelee toisen tuhinaa kun nukkuu..  ::lsmoke
Saaks olla utelias ja kysyy miks siun mies ei pysty petihommiin?

Memme

Quote from: omglolnoob on Sat 31.07.2010 23:02:59 (UTC+0300)
Onhan Memmen miehellä oma rankka historiansa, ja sen sivuoireenahan on, että voi libidonsa menettää loppuelämäksi.
Ja järjestelyjähän löytyy - molempien kompromissi.
Niinpä. Kuitenkin miehen kanssa ollaan muuten lähekkäin niin paljon kun vaan on mahdollista   ::lsmoke  Esim. toisen kropan kauttaaltaan hierominen hierontaöljyllä on ihanaa..

Ja juuri tuon noobin mainitseman rankan historian ja nykyisen lääkityksen takia rakkaani libido hävinnyt melkein kokonaan. Rakastelemaan ei pysty ollenkaan  :nope:
Mut tää on esimerkki siitä mitä alttarilla toisillemme luvattiin.. "niin myötä kuin vastamäessä"..  ::lsmoke

Mr.Lagavulin

Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

paavo

nahkaparturi

So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview